شخصیت علامه حسن زاده آملی سد محکمی در برابر گرایشات انحرافی است


ساعت: 15:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898593

محمود حسینی پور شخصیت علامه حسن زاده آملی را سدی محکم در برابر گرایش های انحرافی خواند و خواستار تداوم و ماندگاری ستاد بزرگداشت علامه ذوالفنون در طول سال شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از بلاغ نقل می کنم; سید محمود حسینی پور صبح امروز در دیدار با اعضای ستاد شهرستان به مناسبت اولین سالگرد درگذشت علامه حسن زاده آملی که در استانداری مازندران برگزار شد با عنوان اینکه آیت الله حسن زاده آملی از علمای معروف به استاد است. از اخلاق و شخصیت هایی چون حسن زاده آملی در دوران حیات خود به دلیل ویژگی های اخلاقی خود به دنبال شناخته شدن در سطح جامعه و افکار عمومی نبودند، بخشی از جامعه که هنوز از شخصیت والای معنوی این فرد اطلاعی ندارد. ما موظفیم راه سلوکیان را که 70 سال در این راستا تلاش و مبارزه کردند را به بهترین نحو در سطح جامعه و افکار عمومی ارائه کنیم تا از راه خود راضی باشیم. وجدان

وی ادامه داد: با توجه به گردشگران زیادی که به این استان سفر می کنند و وجود خرده فرهنگ های انحرافی، این شخصیت بزرگترین سد در برابر گرایش های انحرافی است، اگر بتوانیم این شخصیت را به بهترین شکل در استان و با توجه به تفکرات عرفانی ارائه کنیم. رفتار این قهرمان به ویژه در نسل جوان جویای معارف الهی را به عنوان الگوی بی نظیر در جهان اسلام و عصر امروز معرفی کنید.

استاندار مازندران با بیان اینکه منطقه ایرا با توجه به اینکه زادگاه و مقبره آیت الله حسن زاده آملی است باید در آینده با مدیریت راهبردی در شهر و روستا به پایگاه بزرگ گردشگری معنوی و مذهبی تبدیل شود، افزود. در این زمینه باید اقدامات زیادی انجام شود. برای اینکه بتوانیم شاهد استقبال گردشگران و مسافران زیادی از سراسر کشور به این منطقه و بازدید از این منطقه باشیم، باید با برنامه ریزی اقدامات ویژه ای را اجرا کنیم.

وی خواستار تداوم و ماندگاری ستاد بزرگداشت علامه ذوالفنون در طول سال و اجرای برنامه های مستمر مورد پسند نسل جدید و جوان شد و تاکید کرد: فضای عمومی استان مازندران با همکاری ستاد بزرگداشت علامه ذوالفنون آماده می شود. همه نهادها

پیش از سخنان استاندار مازندران، فرماندار ویژه شهرستان عامل به تشریح برنامه های ستاد شهرستان برای برگزاری سالگرد علامه حسن زاده و اقدامات انجام شده برای توسعه روستای ایرا پرداخت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید