مصرف گاز در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت/ مردم باید به فکر زمستان های سرد و مصرف بهینه باشند.

اولین قدم برای غلبه بر زمستان سرد امسال مدیریت تقاضای انرژی است که با فرهنگ سازی، آموزش، پیش بینی و تنظیم و اجرای استانداردهای مصرف در هر بخش می توان به این مهم دست یافت.

رحمان خادم پیش از این درباره آخرین اقدامات گازرسانی پایدار در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مصرف امسال نسبت به 9 سال گذشته 10 تا 20 درصد افزایش داشته و مصرف و صرفه جویی در این زمینه باید رعایت شود. “

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه اولویت مصرف داخلی است، گفت: اگر به دلیل کاهش مصرف سوخت باشد، اولین صنایع بزرگ، صنایع کوچک، مصرف اساسی مانند رستوران ها، نانوایی ها کاهش می یابد و مصرف خانگی نباید کاهش یابد. تحت هر شرایطی کاهش یابد.

عسگر بهادر معاون شرکت گاز استان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: امسال با توجه به موج زودهنگام سرما در کشور و استان میزان مصرف گاز در استان کهگیلویه و بویراحمد حدود 10 درصد افزایش یافته است. “

وی با اشاره به اینکه شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با هماهنگی گازرسانی داخلی در فصول سرد سال، گفت: در صورتی که مصرف از حد معینی فراتر رود قطعا افت فشار گاز و محدودیت و قطعی گاز خواهیم داشت.

بهادر افزود: مردم استان در بحث صرفه جویی و مصرف بهینه گاز و کنترل دما در منازل خود باید وارد عمل شوند و با استفاده از مصرف کنندگان پر انرژی از این نعمت خدادادی و ملی حفاظت کنند تا زمستانی گرم را تجربه کنند. دوستت دارم.

وی میزان مصرف گاز استان را در 6 روز گذشته 23 میلیون و چهارصد متر مکعب برشمرد و اذعان داشت: در شش روز گذشته، اول آذر، بیش از 4 میلیون و 380 هزار گاز مصرفی داشته ایم. متر مکعب.

نماینده مردم استان از مردم خواست با عایق کاری در و پنجره، نصب پرده، استفاده از اجاق گازهای کم مصرف و آبگرمکن در مصرف گاز صرفه جویی کنند تا شاهد هدر رفتن این منبع ضروری و هزینه های زیاد نباشند. برای مصرف هزینه ندهید

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید