مصرف گاز استان مرکزی در روزهای سرد به 25 میلیون مترمکعب رسید/ محدودیت مصرف گاز در نیروگاه ها در سراسر کشور اعمال می شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا سمیعی، مدیرعامل یک شرکت گاز استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی در خصوص آخرین وضعیت گازرسانی در استان گفت: 35 شهر و 1011 روستا در استان مرکزی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و تاکنون 6033 واحد صنعتی، 18 شهر صنعتی، 11 ناحیه صنعتی و 12 ناحیه صنعتی گازرسانی شده است. گاز گلخانه ها .

وی در خصوص درخواست های شرکت گاز از مشترکان به ویژه از سوی صنایع، اظهار داشت: وصول درخواست های شرکت گاز استان مرکزی از مشترکان با توجه به اقدامات و اقدامات بعدی مطلوب بوده و با کاهش همراه بوده است. “

مدیرعامل یک شرکت گاز استان مرکزی افزود: میانگین مصرف روزانه گاز طبیعی استان مرکزی در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی حدود 23 میلیون مترمکعب است..

سمیعی با توجه به اقدامات انجام شده برای بهینه سازی مصرف گاز در استان به ویژه در مراکز دولتی تصریح کرد: طرح رایگان عایق بندی خودروها و تنظیم مشعل آنها و همچنین نصب لجن برای کاهش مصرف گاز مصرف کنندگان خانگی، تجاری و اداری و … مصرف کنندگان گاز طبیعی باید طرح را در سایت شرکت ملی گاز ثبت نام کنند www.goc.nigc.ir توصیه به.

مدیرعامل یکی از شرکت های گاز استان مرکزی در پاسخ به این سوال که با توجه به ممنوعیت استفاده از نفت کوره توسط TPP شازند چه اقداماتی برای تامین گاز مورد نیاز انجام شده است، گفت: مصرف گاز طبیعی و نفت کوره در نیروگاه های برق در سراسر کشور. سوخت ملی کشور نیز با برنامه‌ریزی فعالیت‌های دیسپاچینگ (توزیع گاز) شرکت ملی گاز ایران، محدودیت‌هایی در مصرف گاز طبیعی اعمال می‌شود، اما در عین حال پیگیری‌های زیادی برای افزایش سهمیه استان انجام شده است. زمستان..

سمیعی در خصوص پیش بینی ها برای مصرف گاز استان در ماه های سرد آینده گفت: برآورد می شود در ماه های سرد سال مصرف گاز طبیعی در استان حدود 3 میلیارد مترمکعب باشد و به طور میانگین در در ماه سرد سال در استان مرکزی مصرف روزانه به حدود 25 میلیون مترمکعب می رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی نیز تاکید کرد: امیدواریم با تمهیدات انجام شده در شرکت گاز و آمادگی کامل کارکنان این شرکت شاهد پایداری گاز طبیعی در استان باشیم، لذا از مردم محترم تقاضا داریم. همچنین با توجه به افزایش مصرف گاز طبیعی و درصد بالای مصرف نرم در ایران نسبت به مصرف جهانی، با رعایت راهکارهای مصرف بهینه و کاهش مصرف گاز طبیعی، توصیه‌های ایمنی را رعایت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حفظ دمای آسایش در اقامتگاه بین 18 تا 21 درجه، پوشیدن لباس گرم در منزل و تنظیم دمای دیگ و دیگ بین 50 تا 60 درجه سانتیگراد کمک شایانی به گاز ملی خواهد کرد. . شرکت از نظر مدیریت مصرف.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید