مسکن مصرف آب در قزوین را افزایش داد/ مصرف آب در استان به بیش از 73 میلیون مترمکعب رسید

وی افزود: هر ساله مصرف زیاد آب در منازل و نظافت منزل باعث افزایش میزان مصرف آب در روزهای پایانی سال می شود و باعث افت فشار و اختلال در توزیع صحیح آب می شود که حتی از آب گرم هم بیشتر است. . ماه های سال. “

چگونه مصرف آب را در خانه های لرزان مدیریت کنیم؟

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین درباره راهکارهای کاهش هدررفت آب هنگام تکان دادن خانه گفت: شهروندان برای شست و شوی لازم و شستن اشیاء همجنس گرا با هم برنامه ریزی داشته باشند تا آب کمتری مصرف شود.

این مسئول تاکید کرد: اگرچه شوینده های شیمیایی منجر به پاکیزگی می شود اما استفاده نادرست از این مواد آسیب جدی به سلامت انسان و محیط زیست وارد می کند.

بیرونوندی ادامه داد: این مواد در چرخه استفاده از آب خاکستری باقی می مانند و وارد محیط های مختلف مانند زمین های کشاورزی می شوند و در نهایت وجود مواد شیمیایی در آب فرآیند تصفیه فاضلاب را با مشکل مواجه می کند.

وی افزود: آبی که حاوی مواد شوینده شیمیایی نباشد می تواند برای مصرف گل و گیاهان آپارتمانی استفاده شود و در نتیجه از هدر رفت جلوگیری شود.

افزایش مصرف آب در جنوب قزوین

مدیرعامل آب و فاضلاب استان قزوین با اشاره به مصرف 73 میلیون و 582 هزار مترمکعب آب توسط مشترکان قزوینی در 9 ماهه امسال، گفت: شست و شوی سنتی فرش و لوازم خانگی همچنان در این موارد استفاده می شود. مناطق.

این مسئول بیان کرد: در شرایطی که کشور با کم آبی دست و پنجه نرم می کند، هدر رفت این گونه نیست، بنابراین باید برنامه های فنی انواع لوازم خانگی مانند لباسشویی را یاد گرفت تا زمان شست و شو بر اساس الزامات تنظیم شود. “

وی در پایان گفت: اگر فردی پول کافی برای پرداخت هزینه آب، برق و گاز را دارد، این موضوع نباید بهانه ای برای هدر دادن و استفاده از این منابع در حد محرومیت سایر گونه ها و موجودات زنده باشد. برکت.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید