محدودیت گاز در صنایع به صورت شناور و مرتبط با مشکلات اقلیمی کشور/ مصرف 520 میلیون متر مکعب گاز در صنایع خراسان شمالی در سال جاری

ساعت: 14:12
تاریخ انتشار: 1400/09/13
کد خبر: 1789421

مدیر برنامه ریزی شرکت گاز استان خراسان شمالی:

محمد واحدی با اشاره به وضعیت محدودیت های گاز صنعتی گفت: تقسیم بندی گاز مصرفی صنعتی شناور و روزانه است و به طور جامع اعلام نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد واحدی مدیر برنامه ریزی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصرترک گفت: با شروع فصل سرما، مصرف گاز در بخش های خانگی و تجاری نسبت به سال های گذشته افزایش می یابد. ماه شروع شد.

واحدی با بیان اینکه علیرغم تعادل مصرف خانگی، تجاری و صنعتی، کاهش مصرف داخلی و تجاری قطعا زمینه را برای صنایع فراهم می کند، افزود: در سال گذشته 6 صنعت بزرگ در استان از پایان سال 2018 تاکنون به 470 میلیون مترمکعب رسیده است. مصرفی که برای مدت مشابه امسال این مصرف به 520 میلیون مترمکعب رسیده است.

وی با اشاره به وضعیت شرکت گاز در استان خراسان شمالی با اشاره به وضعیت محدودیت گاز صنعتی گفت: تقسیم بندی گاز مصرفی صنعتی شناور و روزانه است و به طور جامع اعلام نمی شود.

وی با بیان اینکه شبکه انتقال گاز ایران به هم متصل است، تصریح کرد: در صورت ورود هوای سرد از سمت غرب به کشور، در صورت نیاز می توان محدودیت هایی را برای سایر نقاط کشور اعمال کرد، بنابراین محدودیت هایی برای صنایع شناور و وابسته به مشکلات آب و هوایی گزارش می شود. روزانه.

مدیر برنامه ریزی شرکت گاز خراسان شمالی یادآور شد: البته در هیچ نقطه ای از کشور محدودیتی در صنایع مورد نظر وجود ندارد، اما با اولویت گازرسانی به مصرف داخلی، ناگزیر در فصول خاصی محدودیت داریم. امسال.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید