رکورد بی سابقه مصرف گاز خانگی / مصرف 692 میلیون متر مکعب گاز در 24 ساعت

ساعت: 10:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802652

سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: مصرف گاز روز گذشته در بخش خانگی و تجاری به دلیل برودت هوا رکورد جدیدی را به ثبت رساند و به 692 میلیون مترمکعب در روز رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد عسگری سخنگوی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به افزایش مصرف گاز خانگی گفت: دیروز به دلیل برودت هوا، مصرف گاز خانگی و تجاری رکورد جدیدی به ثبت رساند و به 692 میلیون مترمکعب در روز رسید. این رکورد در تاریخ شرکت ملی گاز ایران بی سابقه است.

وی گفت: رکورد فعلی مصرف گاز در خانوار 662 میلیون مترمکعب در روز بوده که مربوط به روز چهارشنبه هفته گذشته بوده است.

عسگری گفت: با توجه به تداوم پیک سرما تا آخر هفته از تمامی ساکنین کشور تقاضا داریم با حفظ دمای مطلوب بین 18 تا 21 درجه، کارکنان خود را در شرکت ملی گاز در تامین گاز کل کشور همراهی کنند. در خانه هایشان.”

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران گفت: شکست مداوم رکوردهای مصرف گاز خانگی نامطلوب است و منجر به محدود شدن صنایع کشور از سوخت و آسیب رساندن به تولید می شود.

وی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته بیش از 80 درصد گاز تولیدی کشور در بخش غیرمولد مصرف می شود. خانگی و تجاری

عسگری گفت: شرکت ملی گاز با اصلاح تعرفه های بالا در داخل، بازرسی از خدمات دولتی برای رعایت الگوی مصرف و اجرای طرح بهینه سازی مصرف در موتورخانه، تمام توان خود را برای کنترل مصرف گاز انجام خواهد داد. سایر اقدامات سیاسی

سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: از مردم عزیز نیز تقاضا داریم در مصرف بهینه گاز ما را همراهی کنند. اگر مردم دمای خانه را بین 18 تا 21 درجه تنظیم کنند، زمستان امسال را بدون هیچ مشکلی زنده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید