مصرف گاز در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت

ساعت: 19:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۶
کد خبر: 1922929

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویار احمد گفت:

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویار احمد با اشاره به اینکه گاز در این استان سعودی با الگوی مردمی مصرف می شود، از توقف گاز 12 سازمان دولتی و نیمه دولتی به دلیل رعایت نکردن قانون خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس ، مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با صبح زاگرس گفت: با توجه به پیش بینی های انجام شده در خصوص بارش شدید برف در مناطق سردسیر استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه ریزی هایی انجام شد. توسط عوامل شرکت گاز در استان تا روند گازرسانی به مشترکان در هیچ نقطه ای از استان مختل نشود.

ریحان بهادر با اشاره به اینکه رعایت الگوی مصرف بهترین راه برای صرفه جویی در منابع است، گفت: مشترکان با پوشیدن لباس مناسب در منزل و محل کار و تنظیم دمای وسایل گرمایشی می توانند از مصرف بی رویه گاز جلوگیری کنند چرا که گاز هدیه خداوند است و ما باید قدردان این نعمت باش

وی در ادامه تاکید کرد: با فرا رسیدن موج و افزایش بی سابقه مصرف گاز، صرفه جویی برای گذر از روزهای سرد زمستان بیش از پیش ضروری شده است.

وی در ادامه افزود: تمامی پمپ بنزین های منطقه به دلیل نظارت شبانه روزی در چرخه خدمت هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بابیان گفت: از ابتدای آذرماه سال جاری نظارت دوره ای بر مصرف ادارات، سازمان های دولتی و مدارس در دستور کار قرار گرفت.

وی از توقف گاز 12 سازمان دولتی و نیمه دولتی در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل رعایت نکردن گاز مصرفی خبر داد و گفت: در حال حاضر مراحل صدور اخطاریه و نظارت بر مصرف در حال انجام است و این شرکت به مصرف کنندگان پرمصرف اجازه نمی دهد. قطع گاز مشترکان استان.

بهادر دمای مورد نیاز داخل ادارات را 18 تا 21 درجه و فضای عمومی شامل راهروها را 18 درجه برشمرد و گفت: همه مشترکان داخلی باید به مدیریت مصرف توجه داشته باشند زیرا اگر هر مشترک روزانه 10 درصد در استان صرفه جویی می کند. اگر این کار انجام شود، معادل 60 میلیون متر مکعب صرفه جویی می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان با تاکید بر اینکه الگوی مصرف در شهرستان بویراحمد مانند شهرستان سردسیری در مراحل 1 تا 3 است و در صورت رعایت 75 درصد از 375 مترمکعب، کل گاز وی رایگان محسوب می شود، گفت: در صورت رعایت 75 درصد از 375 مترمکعب گاز. همان مشترک وارد مرحله 4 ششم نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش قیمت خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال که بارش سنگین برف در برخی از مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد چقدر به تاسیسات این شرکت آسیب وارد کرد، گفت: با توجه به رعایت نکات ایمنی و گازرسانی پایدار، سرپیچی و حفاظت از تاسیسات، بازرسی از نظر فنی ضروری بود و تعمیرات، زیرساخت ها، خطوط انتقال و ایستگاه ها و با یاری خداوند و تلاش مسئولین خسارتی وارد نشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به اینکه احساس مسئولیت مشترکان نسبت به رعایت صرفه جویی باعث می شود استان شاهد افت فشار گاز و یا عدم قطعی آن باشد، گفت: با رعایت مصرف توسط جمعیت. میزان مصرف استان طی 24 ساعت گذشته 4 میلیون و 305 مترمکعب بوده که به 4 میلیون و 207 مترمکعب رسیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید