افزایش 15 درصدی مصرف گاز در کرمانشاه/مصرف گاز 5 اداره قطع شد


ساعت: 14:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۶
کد خبر: 1918368

ناصر حسینی گفت: در روزهای اخیر مصرف گاز در استان کرمانشاه نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 تا 15 درصد افزایش داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ناصر حسینی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد گفت: در روزهای اخیر مصرف گاز در استان کرمانشاه به 16 میلیون متر مکعب رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 تا 15 درصد رشد نشان می دهد.

وی افزود: بخشی از علت افزایش مصرف گاز نسبت به سال گذشته به دلیل افزایش تعداد مشترکان و بخشی دیگر به دلیل افزایش مصرف صنعتی است.

حسینی تصریح کرد: پیش بینی می شود با تقویت موج سرما و تداوم آن شاهد رکورد مصرف گاز با رقم بیش از 17 میلیون مترمکعب باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه گازرسانی پایدار به مشترکان مسکونی در اولویت است، گفت: برای جلوگیری از توقف گاز محدودیت هایی برای صنایع اعمال شد.

حسینی از نظارت بر مصرف گاز در ادارات استان کرمانشاه خبر داد و خاطرنشان کرد: نظارت بر 400 اداره در استان کرمانشاه منجر به تعطیلی گاز در 5 اداره شد.

وی با بیان اینکه مصرف گاز ادارات پرمصرف قطع می شود، افزود: در مرحله اول مصرف گاز ادارات پرمصرف به مدت 24 ساعت قطع می شود و در صورت تکرار قطعی گاز به مدت یک هفته اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه بیان کرد: در استان کرمانشاه 665 هزار مشترک گاز وجود دارد که از این تعداد 607 هزار مشترک در حوزه خانگی، 3 هزار مشترک در حوزه صنعتی و مابقی در حوزه آموزشی و تجاری هستند.

حسینی در خصوص گازرسانی به روستاها نیز اذعان داشت: پروژه گازرسانی به 248 روستای استان کرمانشاه در حال انجام است و تا پایان سال 120 روستا گازرسانی می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه بیان کرد: ضریب نفوذ گازرسانی در روستاهای استان کرمانشاه 86.5 درصد است که با تکمیل پروژه های روستایی تا پایان سال به 88 درصد می رسد.

حسینی با تاکید بر مصرف بهینه گاز خاطرنشان کرد: مردم حداقل یک درجه در مصرف گاز صرفه جویی کنند و در مواقعی که در خانه نیستند سیستم های گرمایشی را خاموش کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید