افزایش 9.5 درصدی مصرف گاز در 24 ساعت گذشته / قطع گاز مشترکان پرمصرف


ساعت: 16:04
تاریخ انتشار: 1301/10/04
کد خبر: 1919790

علی هویتی پور گفت: 13 میلیون مترمکعب گاز طی شبانه روز گذشته در استان مصرف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی حجتی پور مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین از افزایش مصرف گاز در روزهای اخیر خبر داد و اظهار داشت: طی شبانه روز گذشته 13 میلیون مترمکعب گاز در استان مصرف شد. که نسبت به روز گذشته 5.9 بوده است درصد افزایش مصرف از مشتریان خانگی و صنعتی می باشد.

هویتی پور ادامه داد: این افزایش مصرف نسبت به اول آذرماه حدود 16 درصد است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش دما با افزایش مصرف گاز در استان مواجه هستیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4 درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به لزوم صرفه جویی شهروندان در مصرف گاز در روزهای سرد زمستان گفت: از مشترکین مسکونی و صنعتی استان تقاضا داریم با صرفه جویی و رعایت الگوی مصرف گاز در روزهای سرد، از ما حمایت کنند. در توزیع پایدار و کمک با فشار ثابت گاز در تمام نقاط استان.

471 هزار مشترک گاز در منطقه

هویتی پور تاکید کرد: توصیه ما به مشتریان داخلی حفظ دمای 18 تا 21 درجه در منازل و 18 درجه برای مشتریان تجاری و اداری است.

وی افزود: همکاران استانی عزیز بدانند به ازای هر درجه کاهش دما به کاهش مصرف گاز و افزایش تاب آوری شبکه گازرسانی استان قزوین کمک می کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین خاطرنشان کرد: با تلاش شرکت گاز استان تا به حال با قطعی گازرسانی مواجه نشده ایم، اما در صورت عدم رعایت توصیه های مشترکین اداری و صنایع پرمصرف، ما با مشکل مواجه خواهیم شد. مجبور به محدود کردن میزان مصرف گاز و قطع گاز آنها شدند. ما خواهیم بود

هویتی پور گفت: حدود 471 هزار مشترک گاز در استان قزوین وجود دارد که از این تعداد حدود 423 هزار مشترک مسکونی و مابقی مشترک تجاری، صنعتی و اداری هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید