آموزش ارتش باید سناریو محور و مهارت محور باشد/ ارتش در همه عرصه ها آماده جانفشانی است

ساعت: 18:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804582

فرمانده ناوگان راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز موضوعی که از اهمیت فوق العاده برخوردار است توجه ویژه به آموزش های سناریو محور و مهارت محور است که باید به صورت همزمان انجام شود. برای قوی ماندن.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر دریادار شهرام ایرانی در سفر به تبریز در ستاد لشکر 21 حمزه گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره خاری در چشم دشمن بوده که موید فرمایشات آموزنده مقام معظم رهبری برای ارتش.”

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه تاکید کرد: امروز موضوعی که از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است توجه ویژه به آموزش های سناریو محور و مهارت محور است که برای قوی ماندن باید به صورت همزمان انجام شود. . “بیا همینجا بمانیم.

ایران افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام توان در خدمت نظام است. نیروهای پیاده در رکاب ارتش جمهوری اسلامی در نیروهای مختلف از شرق تا غرب میهن اسلامی را می پوشانند و آماده جانفشانی در راه آرمان پرچم و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

این مقام ارشد ارتش جمهوری اسلامی در بخشی از سخنان خود بر لزوم تمرین چهار مهارت در ارتش تاکید کرد و افزود: مهارت های ستاد کل، مهارت های تخصصی، مهارت های دینی و مهارت های عملی چهار گروه اصلی مهارت هایی است که به نظر می رسد. در مهارت های دینی مورد نیاز است. با تعامل بیشتر با یک ایدئولوژی سیاسی گران قیمت، باید فعالیت بیشتری انجام شود.

امیر ایرانی همچنین به تعامل و همکاری دو نیروی ارتش اشاره کرد و افزود: نیروی دریایی در تلاش است تا از دور خطرات را شناسایی و امنیت را در کشور برقرار کند و نیروی زمینی نیز نقش کلیدی و کلیدی در حفظ امنیت دارد. در مجموع تنها تعامل و همکاری مؤثر این نیروها موجب حفظ امنیت میهن اسلامی می شود.

وی در پایان تاکید کرد: یکی از موضوعات مهم دیگر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است و باید بسیار مراقب نقشه های دشمن در این راه و خطرات احتمالی این فضا به ویژه برای جوانان عزیز باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید