درخشش ارتش در عرصه ورزش قهرمانی/ اقتدار و رشد ارتش مرهون حضور پیشکسوتان و بزرگان است.

ساعت: 14:53
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784538

تقدیر از دو پیشکسوت ورزش در مراسم تجلیل از چهره های ماندگار و پیشکسوتان ورزش ارتش

رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم تجلیل از چهره های ماندگار و پیشکسوتان ورزش جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر امروز ارتش ما اقتدار و رشد دارد به برکت حضور پیشکسوتان و بزرگان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، این مراسم با حضور رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و محمد محمدی برگزار شد. اسماعیلی باززنتانی آذرستون و استاد علی اکبر حیدری دارنده مدال برنز و نقره المپیک آسیا.

صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک از حمایت و توجه ارزشمند سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش به موضوع ورزش در ارتش تشکر کرد. ایران در نشستی صمیمی گرد هم آمده است تا بار دیگر این پیام را به نسل جوان برساند که اگر امروز ارتش قدرت و شکوفایی دارد به برکت حضور این جانبازان و بزرگان است.

وی افزود: اگر امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان غرش می کند و غرور و غیرت ایرانی خود را به رخ جهانیان می کشد; درخت لشکر دلاور ما همیشه سرسبز و سربلند به دلیل ریشه های محکم است و از این نظر باید قدردان فرماندهان و افسران امروزی باشیم که قدردان جانبازان و فرماندهان دیروز هستند و اگر نیستیم. سپاسگزاریم، ما کافریم، پیشینیانش و این اساس ایمان ماست.

صالحی امیری ادامه داد: در کودکی روی این کره خاکی درس های زیادی از بزرگان ارتش آموختم و فکر می کنم این را مدیون ارتش جمهوری اسلامی ایران هستم. نظم، صفا و صداقت، سربلندی، همت و اقتدار را از ارتش جمهوری اسلامی ایران آموختم و قدردان 48 هزار شهیدی هستیم که درخت ارتش را آبیاری کردند و این درخت برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد شد زیرا در خاک خیس شد. خون شهدا و سبز ماند. . امروز باید به شهدا متوسل شویم تا شهدای عزیز دست ما را بگیرند که ما مدیون شما هستیم.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به دستاوردهای چشمگیر و ارزشمند ورزشکاران کشور در المپیک توکیو گفت: بحمدالله ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه های داخلی و بین المللی و در عرصه های مختلف درخشیده است. ورزش قهرمانی همیشه مدال آور بوده و از این نظر قدردان شما عزیزان هستیم و قدردان زحمات فرماندهان محترم ارتش و کارکنان سازمان تربیت بدنی هستیم. ارتش که برای ترویج فعالیت های ورزشی، به ویژه مسابقات قهرمانی تلاش می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید