اقتدار ارتش بازدارنده قوی در برابر تهاجم دشمن است/ امروز ارتش در بالاترین سطح آمادگی رزمی قرار دارد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، مراسم روز ارتش 29 فروردین 1401 صبح امروز با حضور فرماندار و فرماندهان نظامی و انتظامی در سنندج برگزار شد.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در این مراسم گفت: 30 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و دهه بزرگ این نیروی ارزشمند، یاد و خاطره امام شهید و شهدای استان کردستان را با حضور نیروهای ارتش گرامی می دارد. رهبر عالی و تبریک به شهید پرور استان کردستان.

وی نامگذاری روز ارتش را یکی از اقدامات معجزه آسا و نبوی امام خمینی (ره) دانست که با اعلام پیروزی انقلاب اسلامی، راه را بر شورشیان و کسانی که به فکر توطئه علیه ملت ایران و ارتش جمهوری اسلامی ایران بودند، بست. تقدیم هزاران شهید بزرگوار در کنار یاوران ارتش و بسیج را تحمل می کند.

استاندار کردستان گفت: خداوند متعال را شاکریم که امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به رهبری و رهبری امام فرزانه (ع) نمونه عظمت و عظمتی است که هیمنه آن لرزه بر اندام دشمن و حضور او در کنار مردم می اندازد. آسایش و آرامش را برای مردم به ارمغان می آورد.”

زارعی کوشا گفت: ارتش جمهوری اسلامی به همراه سپاه سرافراز انقلاب اسلامی به عنوان نیروهای الهی، به راستی با هویت و ماهیت جدیدی در انقلاب اسلامی متولد شد و علاوه بر اینکه توانست در برابر قدرت و توانایی مقاومت کند و اجازه ندهد. دشمن برای جدا کردن وجب از سرزمین مهین ورق زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساند.

وی خاطرنشان کرد: این افتخار متأثر از رهنمودهای حکیمانه حضرت امام (ره) بوده است که تا به امروز و روز به روز و سال به سال در همه عرصه ها و در عین حال در همه عرصه ها رشد کارآمدی و پیشرفت داشته است. او به عنوان یک قدرت مردمی در کنار مردم بود و همه اینها نشان از پویایی ارتش ایران است.

استاندار کردستان افزود: امروز این دهه را با روح بلند همه شهدا و جان برکفان به ویژه سرداران ماندگار تاریخ ایران، سرلشکر شهید، سرباز مخلص علی صیاد شیرازی، همه مظلومان که خون پاک خود را ریختند گرامی می داریم. برای پاسداری از میهن خود و قدردانی از پاسداری از کیان اسلامی.


92b5fa85 1ce8 45e3 b080 e0bee755cb3c خبر خاکستری


امروز ارتش در اوج آمادگی رزمی قرار دارد

امیر حمیدرضا رحمت پور فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان در پیامی فرا رسیدن روز ارتش را به همه برکفان تبریک گفت و گفت: امروز ارتش در اوج آمادگی رزمی قرار دارد و هرگونه تعرض دشمنان را در نطفه خفه می کند.

وی افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران خودکفا است، ارتشی که دارای فناوری های جدید و در عین حال در کنار دانش و فناوری، مبتنی بر دانش نیز است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان گفت: ارتش امروز در طول 5 سال عمر پر افتخار خود به عنوان یک سازمان موثر عمل کرده است.

وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در 43 سال گذشته و با حضور موثر در صحنه های مردمی از زلزله و سیل تا تاج و تخت کمک کرده است. همگی صداقت ارتش را در اجرای شعار ارتش قربانی ملت نشان دادند.

رحمت پور گفت: تقدیم بیش از 48 هزار شهید و 200 هزار جانباز جمهوری اسلامی ایران و حضور نمونه های وفادار، فروتن و مردمی همچون شهیدان بابایی و صیاد شیرازی در ارتش و تداوم خط شهادت به حفظ حریم اهل بیت(ع) یکی دیگر از مظاهر سعادتمند ارتش پاسداری از نظام اسلامی است.

رحمت پور در پایان گفت: ارتش امروز ارتش قرآن و اسلام است و افتخار می کنیم که با رهبری فرماندهی معظم کل قوا سرباز اسلام هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید