حضور مادر شهدای توکانی در تمرین دختران رزمی کار/ مطمئنم شما دختران رزمی کار موفق خواهید شد


ساعت: 13:15
تاریخ انتشار: 1301/07/30
کد خبر: 1905022

مادر بزرگوار شهیدان طوقانی با حضور در محل فدراسیون ووشو در تمرین تیم نوجوانان دختر حضور یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، سرکار خانم فاطمه هلک پز کاشانی مادر شهیدان محمد و سعید طوقانی صبح امروز (شنبه) و همزمان با پنجمین روز در محل برگزاری فدراسیون ووشو حضور یافت. هفته تربیت بدنی و از تمرینات تیم ووشوی بانوان جوان کشورمان بازدید کرد

در این بازدید که با حضور مسئولان فدراسیون برگزار شد، امیر صدیکی سرپرست فدراسیون و همچنین زهرا نطگی نایب رئیس بانوان توضیحاتی را در خصوص تمرینات تیم ملی و برنامه های پیش رو به این مادر بزرگوار ارائه کردند. از جمله اعزام به مسابقات جهانی.

سرکار خانم فاطمه هلک پز کاشانی که فرزندانش محمد و سعید در سال های 92 و 1378 به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، ابراز امیدواری کرد دختران ووشوکار با دستان پر از مسابقات بین المللی به کشور بازگردند.

وی گفت: دعای من به عنوان مادر دو شهید مدافع حرم همیشه همراه شما جوانان به ویژه دختران زحمتکش کشورمان است. من مطمئن هستم که در این رویداد بزرگ با موفقیت و درخشان اجرا خواهید کرد. برای سربلندی ایران هر روز برایت دعا می کنم.

مادر این شهید تاکید کرد: امیدوارم با حمایت مسئولان ورزش هیئت باکیفیت و خوبی در راه تیم دختر ایران باشد و شما عزیزان بتوانید با دستان پر برگردید. و با افتخار

مادر این شهید در پایان تمرین تیم های ملی ووشو جوانان یک سیب پر فیض دعا به اعضای تیم اهدا کرد.

علاوه بر اعضای خانواده این شهدای گرانقدر، مجید ملکی سرمربی تیم ملی، الهه منصوریان سرمربی، شهربانو منصوریان مربی تیم ساندا، مریم معماری سرمربی، زهرا نوری مربی بخش تالو و سمانه پهننده فرمانده نظامی از تیم، در این بازدید حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید