داور مهمان آخرین تمرین تیم والیبال دختران / والیبال دختران را تماشا کرد


ساعت: 14:01
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842861

آخرین تمرین تیم والیبال نوجوانان دختر ایران امروز (19 خرداد) با حضور رئیس فدراسیون والیبال و رسانه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسابقات والیبال قهرمانی دختران آسیا روزهای 16 تا 23 خردادماه با حضور 11 تیم میزبان تایلند است و تیم ایران صبح پنجشنبه 21 خردادماه عازم بانکوک می شود.

آخرین تمرین تیم والیبال نوجوانان دختر ایران صبح امروز سه شنبه 19 خردادماه با حضور اصحاب رسانه در اردوی تیم ملی بانوان در مجموعه ورزشی آزادی تهران (کمپ چمران) برگزار شد.

رئیس فدراسیون والیبال نیز برای دقایقی در جمع والیبالیست های نوجوان حاضر شد و ضمن حضور در آخرین تمرین تیم ملی قبل از اعزام به مسابقات با ملی پوشان گفت وگو کرد.

محمدرضا داورزنی به تیم ملی جوانان گفت: با توجه به تمرینات اولیه ای که از شما دیدم، امروز شاهد پیشرفت خوبی بوده ام. مطمئنا می توانید در مسابقات آسیایی بهتر از قبل عمل کنید.

وی با بیان اینکه رده های سنی از نظر حمایتی برای فدراسیون جهانی والیبال حائز اهمیت است، افزود: به همین دلیل فدراسیون جهانی یک رده سنی را به رده های سنی اصلی اضافه کرده است، یعنی فدراسیون جهانی برای ارتقای وضعیت، مسابقات رده های سنی را برگزار کند. کیفیت بزرگسالان مهم است وقتی زیبایی والیبال را در رده بزرگسالان می بینیم در رده های اصلی خوب عمل کرده ایم هدف اصلی FIVB تولید تیم ملی خوب است.

این داور با بیان اینکه والیبال امسال در تاریخ والیبال و سایر رشته های توپی کار بی سابقه ای انجام داده است، افزود: تیم ملی نوجوانان دختر امسال اردوها و دیدارهای خارج از کشور را پشت سر گذاشت تا با تجربه بیشتری راهی مسابقات قهرمانی آسیا شود. «خوشبختانه بازیکنان در شرایط خوبی هستند و تیم ملی دختران نیز در جام کورناکیا عملکرد خوبی داشته است.

رئیس فدراسیون والیبال تاکید کرد: در تایلند نیز می توان زیبایی بازی ها را به نمایش گذاشت. شما اولین گروهی هستید که بازی های رسمی ملی والیبال ایران را در سال جدید راه اندازی کرده اید و این تقریبا مصادف با هفته اول لیگ ملت ها و شروع تیم بزرگسالان است.

وی گفت: هفته آینده شاهد دو رویداد مهم والیبال هستیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد و برای تیم ملی جوانان یک نمایش رسانه ای داشته باشیم تا خانواده بازیکنان و کسانی که مایل هستند از طریق دستگاه های فدراسیون عملکرد شما را ببینند.

داور تیم ملی نوجوانان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: از هیچ چیز نترسید و نگران نباشید. میدان، میدان جنگی است که باید در آن برویم، بجنگیم و به خوبی با حریفانمان رقابت کنیم. مصمم به رقابت خوب باشید. شما در ابتدای راه هستید و باید چندین سال بجنگید تا نمایش خوبی داشته باشید. شما طرفدار تیم بزرگسالان ایران هستید و باید در رده های جوانان و بزرگسالان عملکرد خوبی داشته باشید.

الساندرا کمدل سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان بانوان و مهناز شادل مشاور بانوان فدراسیون از جمله حاضران در تمرین امروز این تیم بودند.

میترا شعبانیان سرمربی تیم نوجوانان دختر در آخرین جلسه تمرین، وزنه برداری و توپ زنی را در دستور کار شاگردانش قرار داد. ملی پوشان پس از انجام تمرینات بدنسازی و دریافت خدمت، تمرینات تخصصی را در پست خود انجام دادند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید