بازیکنان بسیار پرتلاش و با انگیزه / مسابقات والیبال دختران را تماشا خواهیم کرد

ساعت: 13:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791226

چهارمین اردوی تیم را از 26 آبان ماه با حضور 22 بازیکن آغاز می کنیم

سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر از آغاز چهارمین اردوی این تیم از 26 آبان ماه با حضور 22 بازیکن خبر داد و گفت: بازیکنان دعوت شده به سومین اردوی آماده سازی بسیار با انگیزه و پرتلاش بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سومین اردوی آماده سازی تیم والیبال نوجوانان دختر ایران که از روز شنبه 22 آذرماه آغاز شده بود، روز چهارشنبه 16 آبان ماه و دو روز زودتر از موعد مقرر به پایان رسید.

این اردو در حالی به میزبانی کمپ چمران برگزار شد که کادرفنی از 26 بازیکن برای حضور در اردو دعوت کرده بود، اما سارینا یعقوبی به دلیل مشغله کاری و هیلی طالعی به دلیل حضور در رقابت های لیگ برتر اجازه حضور در اردوی سوم را نداشتند. به همین منظور این اردو با حضور 24 بازیکن برگزار شد.

میترا شعبانیان سرمربی تیم نوجوانان دختر در خصوص حجم اردوی سوم گفت: اردو را با 24 بازیکن شروع کردیم و هدفمان این بود که از نظر آمادگی بدنی روی بازیکنان حاضر در اردو کار کنیم. به همین دلیل هر روز تمرین بدنسازی را انجام داده ایم اما به دلیل ضعف قوای بدنی بازیکنان و نیاز بیشتر آنها به هماهنگی و هماهنگی ساختاری هنوز تمرینات وزنه برداری را در دستور کار قرار نداده ایم. در عین حال در حال توسعه تکنیک ها و مهارت های بازیکنان برای برگزاری اردو هستیم.

وی افزود: سعی کردیم تمام تکنیک های اولیه را برای بازیکنان مرور کنیم تا نقاط ضعف را برطرف کنیم. خوشبختانه از این اردو راضی بودم. بچه ها بسیار با انگیزه و سخت کوش هستند.

شعبانیان در خصوص وقفه 10 روزه در چهارمین اردوی تیم نوجوانان دختر گفت: با توجه به مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان 10 روز استراحت در اردوها خواهیم داشت و چهارمین اردوی تیم به مدت 8 روز از آبان ماه آغاز می شود. 18 با 22 ضربه می زنیم در تعطیلی اردوها بازیکنان در تیم های استانی خود آزاد هستند اما باید مراقب باشند که خدای ناکرده به خود آسیب نزنند و به ویروس کراون مبتلا نشوند در ضمن تیم جوانان ستاد در سه منطقه محل برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان کشور حضور دارد و بر مسابقات نظارت خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید