انگیزه بزرگترین سرمایه والیبال بانوان ایران است/ بازیکنان ایرانی نیروی درونی خاصی دارند که در جای دیگری ندیده ام

ساعت: 16:27
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1794253

گزینه اول هدایت تیم ملی والیبال بانوان با بیان اینکه بازیکنان ایرانی نیروی درونی خاصی دارند که در جای دیگری ندیده ام، گفت: انگیزه بزرگترین و مهمترین سرمایه والیبال بانوان ایران است.

به گزارش راه دانا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، الساندرا کمدلی ظهر امروز (چهارشنبه 31 دی ماه) در اولین روز از آن با دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال دیدار کرد. در ایران بماند

او می گوید: «از نظر فرهنگی، زنان ایرانی از قدرت خاصی برخوردارند که شاید زنان در بسیاری از کشورها از آن برخوردار نباشند. همکاری با فدراسیون والیبال ایران را افتخار می دانم و قول می دهم تمام تلاشم را برای رسیدن به اهداف فدراسیون انجام دهم.

اولین گزینه هدایت تیم ملی والیبال بانوان ادامه داد: برای توسعه برنامه هایم ابتدا باید با همه والیبال دوستان ایرانی صحبت کنم و نقاط ضعف و قوت این ورزش را بررسی کنم. قبل از پذیرش پیشنهاد ایران با بسیاری از بزرگان والیبال جهان صحبت کردم تا بتوانم در این عرصه موفق شوم.

وی افزود: در مجموع از همکاری با فدراسیون والیبال ایران خوشحالم و اشتیاق زیادی برای شروع کار دارم. برقراری ارتباط خوب با مربیان والیبال ایران برای من بسیار مهم است.

کمپدلی با اشاره به اینکه تعداد کمی از زنان در دنیا به عنوان مربی با تیم های ملی و باشگاهی همکاری می کنند، گفت: خوشبختانه ایران فرصت خوبی برای بانوان برای کار به عنوان مربی دارد. حتی در ایتالیا هم هیچ زنی سرمربی تیم های والیبال بانوان نیست و ایران در این زمینه خیلی خوب عمل کرده است.

وی با اشاره به اهداف بانوان فدراسیون والیبال ایران گفت: هر آرزویی داشته باشی به آن می رسی. برای رسیدن به این اهداف باید کارگروهی با حضور مربیان ایرانی تشکیل دهیم تا با تفکر و برنامه ریزی مناسب حرکت را آغاز کنیم.

اللهی با تاکید بر اینکه کار با تیم های پایه و ارتقای تکنیک ها و ساختارها یکی از علایق من در زندگی است، گفت: مطمئنم اگر در رده های سنی به این مسائل رسیدگی شود، نتیجه در تیم ملی بزرگسالان ایران در ادامه مشهود خواهد بود. سال ها.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید