جام کورناکیا معیاری عالی برای بازیکنان است/ با تیمی متحد در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا دختران شرکت خواهیم کرد.


ساعت: 13:20
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822915

حضور در ایتالیا خلاءهای زیادی را در برنامه تمرینی این تیم آشکار کرد

سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر با ابراز خرسندی از حضور این تیم در جام کروناسیا گفت: بازدید از این جام خلأهای زیادی را در برنامه تمرینی این تیم آشکار کرد و همچنین معیار بسیار خوبی برای شناسایی نقاط قوت و ضعف تیم است. . بازیکنان.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، پدیده بلوری زاده سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر در خصوص عملکرد تیم ملی نوجوانان دختر در روزهای اول و دوم جام کروناسیا اظهار داشت: تسلیم شدیم. مخالفان تاکنون با نمایندگان ایتالیا و سوئیس بازی کرده ایم.

وی دیدارهای اول و دوم جام کروناسیا را معیار بسیار خوبی برای تیم ملی جوان و کادر فنی تیم نوجوانان دختر دانست. نتوانستیم به اهدافمان برسیم.

سرمربی تیم نوجوانان دختر ادامه داد: بازدید از جام کروناسیا خلاءهای زیادی را در برنامه ریزی آماده سازی تیم آشکار و آشکار کرد و در مراحل بعدی تمرینات این مشکلات را برطرف خواهیم کرد.

بلوری زاده تاکید کرد: تیم نوجوانان دختر تا کنون مقابل حریفان مسلط بازی کرده و عملکرد قابل قبولی داشته است. هیچ تیمی با تیم ذخیره مقابل تیم ایران بازی نکرده است.

وی به موضوع همسان سازی رده سنی دختران و پسران آسیا و جهان اشاره کرد و گفت: تیم نوجوانان دختر در مسابقات قهرمانی آسیا چهار بازیکن زیر 20 سال خواهد داشت اما این بازیکنان را به جام کروناسیا نیاوردیم. به دلیل رده سنی.”

سرمربی تیم نوجوانان دختر گفت: در طول تمرین از این بازیکنان دعوت می کنیم تا با سایر بازیکنان تیم تمرین کنند تا خدای ناکرده تیمی منسجم و خوب به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شود.

بلوری زاده در پایان یادآور شد: تیم نوجوانان دختر برخلاف تصور همگان در اولین سفر و مسابقات برون مرزی عملکرد قابل قبولی داشت و در مجموع در مسابقات غالب به میدان رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید