انگیزه بازیکنان برای مسابقات بین قاره ای بسیار بالاست

ساعت: 17:04
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1780183

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی با حضور در سایت رسمی فدراسیون از برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون، محمد احمدزاده کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: شرایط تیم بسیار خوب است و در این چند اردوی اخیر توانسته ایم نیازهای کادر فنی را برآورده کنیم. با وجود اینکه در دو سال اخیر به دلیل حضور کرونا تورنمنت رسمی و دوستانه نداشته ایم، در حال آماده سازی هستیم و امیدواریم به بهبودی برسیم.

وی ادامه داد: از نظر امکانات در وضعیت مطلوبی هستیم و تنها دغدغه بازیکنان این است که بتوانیم به زور از جایگاه فوتبال ساحلی ایران در جهان دفاع کنیم و نتیجه شایسته ای بگیریم. با توجه به تغییرات در مدیریت کل فدراسیون فوتبال، هیئت مدیره و دبیرکل فدراسیون و حتی مدیران تیم ملی و کمیسیون ساحلی، حمایت همه جانبه از تیم های ملی با نگاه ویژه رئیس فدراسیون بر روی آن است. دستور کار واضح و گویا است. تیم ملی ساحلی با انتخابات فدراسیون اعزام نشد. بر همین اساس اردوهای داخلی فدراسیون فوتبال نشان داد که از تمام توان خود برای حمایت از تیم ملی ساحلی استفاده می کنند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی درباره عدم امکان صعود به جام جهانی گفت: بازیکنان تیم ملی هنوز باور ندارند که از حضور در جام جهانی محروم شده اند. قانع کننده و منطقی نشدیم چرا که با توجه به سابقه، رتبه و جایگاه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران باید به این مسابقات اعزام می شدیم و دنیا از ظرفیت فوتبال ساحلی و توانایی های ایران در این ورزش و آن آگاهی دارد. از دست رفته بود مسابقات تاثیر منفی زیادی روی روحیه تیم های ملی داشت اما انگیزه بچه ها برای مسابقات بین قاره ای خیلی زیاد است، برای چهارمین بار به چیز دیگری فکر نمی کنیم.

وی در خصوص گروه بندی مسابقات گفت: در گروه بسیار سختی قرار داریم، از طرفی روسیه قهرمان جهان است و ژاپن در گروه ما نایب قهرمان است و حتی پاراگوئه نیز دیگر تیم حاضر در جام جهانی است. بر این اساس کار تیم ملی کشورمان سخت است و مسابقات از حساسیت بیشتری برخوردار است.

وی در پایان گفت: در نهایت تمامی باشگاه های لیگ برتری که به صورت حرفه ای کار می کنند و علیرغم اینکه تیم ملی اردو و تمرین برای مسابقات بین قاره ای نداشت، توانستند نگاهی به بازیکنان تیم ملی خود داشته باشند. سطح آمادگی مطلوب را داشته باشد تا کادر فنی با آرامش و تمرکز بیشتری به فکر مسابقات باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید