رژیم صهیونیستی از 80 سال فراتر نمی رود/ میزان تخریب دشمن بسیار بالاست

زمان: 12:50 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۵
کد خبر: 1922063

ملت ایران در ابتدای راه است و دشمن به بن بست رسیده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ملت ایران در ابتدای راه است و دشمن به بن بست رسیده است، گفت: وضعیت دشمن بسیار بدتر از آن چیزی است که گفته می شود و سرعت انهدام است. دشمن خیلی بالاست

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در نشست اهالی علم، فرهنگ و هنر کرمان در محل مصلی بزرگ امام علی (ع) با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی ، گفت: ملت بزرگ ایران در سومین سالگرد شهادت سردار رشید عظمت جهان اسلام و فرزندان ملت ایران در زیر تمثال متبرک سیدالشهد جبهه مقاومت در گوشه و کنار سربلند بودند. کشور و علاقه و علاقه خود را به انقلاب اسلامی و ائمه انقلاب و مکتب شهید سلیمانی نشان دادند.

وی تصریح کرد: ملت وفادار، فهیم و قدرشناس ایران به تشییع پیکر این شهید عزیز و شهدای او افتخار می کند و در دهه های اخیر در عرصه حمایت از نظام، انقلاب، اسلام و ولایت کم نظیر ظهور کرده اند. و گفت: برخی تصور می کردند به مرور زمان شور و شوق و عشق مردم به انقلاب و نظام عادی می شود. اما حضور مردم در اجتماعات نشان داد که روند علاقه مردم به حاج قاسم، مدرسه شهید سلیمانی، جاده شهدا و امام شهدا رو به افزایش است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه شاهد هستیم در عراق 20 روز و در ایران اسلامی دهه مقاومت و بزرگداشت این شهید عزیز برگزار می شود، گفت: این عشق و علاقه و ایثار نیست. یک مشکل عادی است و باید با دقت بیشتری بررسی شود. و صاحبان علم و اندیشه و هنر و رسانه می توانند ما را به مکتب شهید سلیمانی بشناسند و شخصیت او را از دیدگاه های مختلف تبیین کنند.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی را می توان قرن علم، فرهنگ و هنر دانست، گفت: نظام حاکم به ریشه های این حادثه بزرگ پی برد و سعی کرد با استفاده از روش های مختلف جلوی موفقیت های علمی، فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی را بگیرد. مواد و روش ها.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه مکتب شهید سلیمانی یک مکتب فرهنگی، علمی و هنری است، افزود: این مکتب یک فرهنگ متعالی و رهایی بخش است و از این منظر ما شهید سلیمانی را مصلح بزرگ جهانی می دانیم.

وی با بیان اینکه درست است که ما شهدای جبهه مقاومت را در عرصه های جهاد شناختیم، گفت: اما حقیقت این است که شخصیت کلی شهید سلیمانی و ابعاد متعالی شخصیت او در درجه اول فرهنگی، اجتماعی، علمی و هنری است. وی افزود: از آنجایی که نیاز به حضور در برابر متجاوزان ایران و اسلام، ایجاب می کرد که شهید سلیمانی تمام توان خود را در این جبهه بگذارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه بشریت در بحران مادی گرایی و منجلاب تفکرات مادی و لیبرال دموکراسی افتاده است، گفت: در تمدن غرب گفتمان جذاب و رهایی بخشی وجود ندارد؛ در حالی که در تمدن غرب وجود دارد. امروز بشریت پس از 300 سال رنج در چنگال تمدن غرب در انتظار ورود به عصر جدیدی است.

وی با بیان اینکه امروز شاهد انتقال قدرت از غرب به شرق، به آسیا و جهان اسلام هستیم، گفت: این انتقال قدرت به معنای آن است که بشریت در انتظار دوران جدیدی است که با پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه امروز ایران به قدرت برتر در منطقه غرب آسیا تبدیل شده و با تقدیم شهدا قدرتی مبتنی بر فرهنگ عاشورایی شکل می گیرد، افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی مکتب مقاومت شکل می گیرد. که ماموریتش فقط مبارزه با داعش نبود. بلکه کاشت نهال در جهان اسلام امروز چنان ریشه دوانده که شاهد کشته شدن فرماندهان و مردان ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی هستیم.

وی تصریح کرد: انقلابی که مردم فلسطین آغاز کردند یک انتفاضه سنگی است. اما امروز قدرت موشکی دارند و محصول مکتب شهید سلیمانی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ثبات در عراق و مسیر دموکراسی نشان دهنده موفقیت جهان اسلام است، گفت: پیروزی مکتب شهید سلیمانی در جبهه مقاومت، سرآغاز تحولاتی خواهد بود که ما به آن دست یافته ایم. عواقب سقوط رژیم صهیونیستی را در آینده ای نه چندان دور خواهیم دید.

وی با بیان اینکه بر اساس تحولات جهان اسلام و غرب، رژیم صهیونیستی در دوره 80 ساله دوام نخواهد آورد، ادامه داد: برای اینکه فرهنگ، هنر، علم و رسانه انقلاب اسلامی بتواند دوران انقلاب اسلامی را ببرد. راه اصلی آن، تنها مانع شتاب ما به داخل است. این راه رژیم صهیونیستی است.

سردار سلیمانی تصریح کرد: برای اینکه دنیا به آرامش برسد و به صلح، رفاه و آزادی دست یابد باید الگوی انقلاب اسلامی توسعه یابد و این مسیر ما در گام دوم انقلاب اسلامی و ملت بزرگ و بصیر ایران است. در گام دوم انقلاب اسلامی برای عبور از این مسیر تاریخی قرار دارد و نوبت راهی را برگزیده است که به نام مکتب شهید سلیمانی است که مردم را به گروه تقسیم نمی کند.

وی با بیان اینکه شرایط انقلاب اسلامی بسیار پیشرفته است، تاکید کرد: هیچ یک از گرایش های مکتب شهید سلیمانی در داخل کشور و گرایش های جبهه مقاومت در خارج از کشور نزولی نبوده، بلکه گرایش های نظام سلطه بوده است. و رژیم صهیونیستی رو به نزول است این موارد بر اساس آمار موسسات تحقیقاتی در سراسر جهان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه ملتی که مکتب شهید سلیمانی را پیش روی خود داشته باشد هر چقدر دشمن تلاش کند متوقف نخواهد شد، گفت: دشمنان فکر می کردند می توانند جلوی ایجاد این جاده را بگیرند و ایرانی را مجبور کنند. ملت تسلیم شود اما تشییع شهدای گمنام و حضور مردم در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی نشان داد که این ملت تاریخ آینده بشریت را رقم می زند و دروازه های صلح، آزادی و سعادت را به روی بشر می گشاید.

وی با بیان اینکه ملت ایران در ابتدای راه است و دشمن به بن بست رسیده و در انتهای راه قرار دارد، گفت: وضعیت دشمن بسیار بدتر از آن چیزی است که در زبان و سرعت ذکر شده است. تخریب دشمن بسیار زیاد است.

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه طرالله استان کرمان نیز در گردهمایی اهالی علم، فرهنگ و هنر به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: شهید سلیمانی و سایر شهدای جبهه مقاومت گفت: سیدالشهدایی از جبهه مقاومت بن بست شکن بود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی معتقد است مدیر باید خلاق، مبتکر و مبتکر باشد، گفت: یک مدیر باید بتواند در بحبوحه بحران ها خلاقیت ایجاد کند، بحران را به ضدبحران تبدیل کند، آنها را دور بزند و سرکوب کند.

فرمانده سپاه طرالله استان کرمان به راهپیمایی 200 هزار نفری مقاومت در کرمان اشاره کرد و افزود: مردم در 22 دی ماه ثابت کردند که به بیعت خود با نظام، انقلاب، حاج قاسم و شهدا پایبند هستند. و با حضورشان افکار شیطانی دشمن را پراکنده کردند و روی آب نشان دادند.

وی در ادامه به تشریح اقدامات انجام شده در دهه مقاومت پرداخت و تصریح کرد: در این دهه بیش از 1000 زندانی جرائم غیر عمد در سطح منطقه و سراسر کشور به آغوش گرم خانواده بازگشتند و 30 نفر نیز آزاد شدند. از حکم قصاص.

وی ادامه می دهد: روز گذشته 45 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان و 150 هزار بسته در سطح کشور توزیع شد و به زودی 1500 بسته جهیزیه در اختیار زوج های جوان کرمانی قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید