انتظارات از تیم ملی بسیار بالاست


ساعت: 14:25
تاریخ انتشار: 14.03.1314
کد خبر: 1843486

فوتبالیست های تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه اردوی قطر اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان حاج صفی ملی پوش فوتبال کشورمان درباره شرایط اردوی تیم ملی در قطر گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم البته کمی خسته بودیم اما تمرین خوبی انجام دادیم و همه هستند. سالم.”

وی ادامه داد: سه ملی پوش برای اضافه شدن به اردو باقی مانده است. خوشبختانه همه چیز خوب است و با قدرت ادامه خواهیم داد. همه ما یک تیم هستیم و در یک تیم با نظم کار می کنیم تا فدراسیون دو بازی بسیار خوب را تدارک ببیند و پس از آمادگی خوب این اردو را ترک کند و برای اردوهای بعدی آماده شود.

سعید عزت اللهی درباره اولین تمرین تیم ملی در اردوی قطر نیز گفت: همه سالم هستند و اولین تمرین به خوبی انجام شد. منتظر رایزنی های فدراسیون هستیم تا بتوانیم حداقل دو بازی دوستانه انجام دهیم و از این اردو نهایت استفاده را ببریم.

وی گفت: شرایط سخت است. با این حال، به دلیل شرایط سیاسی که برای دیدار تدارکاتی با کانادا ایجاد شد، فشارهایی وجود داشت. ما چاره ای نداریم جز اینکه متمرکز بمانیم و به بهترین فرم روحی و جسمی برسیم.

تیم ملی فوتبال کشور به ما گفت: مردم باید دعا کنند و مسئولان دست به دست هم دهند تا بتوانیم بهترین آمادگی را داشته باشیم تا تیم ملی که توقع مردم و توقعات آن بالاست، آماده باشد و با عزت ظاهر شود. و شخصیت تیم ملی.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید