سطح والیبال ایران بسیار بالاست/ مشکل زیرساختی باید حل شود


ساعت: 14:38
تاریخ انتشار: 1301/09/12
کد خبر: 1915378

میلاد تقوی گفت: سطح والیبال ایران از سطح امکانات بالاتر است، با ایتالیا برابری می کنیم اما امکانات ما با آنها قابل مقایسه نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از بلاغ نقل می کنم; سیدمیلاد تقوی صبح امروز در اختتامیه دوره مربیگری سطح یک بین المللی والیبال که به همت تیم والیبال آمل برگزار شد، اظهار داشت: نیم فصل گذشته علیرغم اینکه لیگ امسال بسیار خوب و حتی منظم تر از سال های گذشته پیش می رود. سقوط، اعزام تیم ملی برنامه های سازمان لیگ را به چالش کشید.

وی با بیان اینکه اولویت ما نگاه ملی و منطقه ای است، گفت: باشگاه ها حمایت خوبی کرده اند، امیدوارم تیم ملی قدر این حمایت ها را بداند، هر تصمیمی گرفته شود اکثر مردم با آن مخالفت می کنند، اما در مجموع باشگاه هایی که در مسابقات شرکت کردند. به نظر می رسد لیگ یک کشور ملی باشد

دبیر کل فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که آیا خوارزمی میزبان فصل دوم در تهران خواهد بود، گفت: همچنان در تلاش هستیم تا مشکل باشگاه خراز را حل کنیم اما اگر روال همان چیزی باشد که الان شاهد آن هستیم، عزمی برای استانداردسازی وجود ندارد. والیبال در آمل منطقی است که جدی تر فکر کنیم. چون علایق والیبال شهرستان عامل برای ما مهم است.

وی استانداردسازی والیبال در آمل را مورد تاکید قرار داد و افزود: همچنان در بسیاری از سالن ها از نظر سرویس بهداشتی و رختکن مشکل داریم و جدای از سلامت بازیکنان، برای یک بازیکن بین المللی مناسب نیست که در این سالن ها بازی کند.

تقوی با بیان اینکه ابتدا باید مشکل سخت افزاری را حل کنیم و سپس روی توسعه نرم افزار تمرکز کنیم، خاطرنشان کرد: سطح والیبال ایران از سطح امکانات بالاتر است، ما با ایتالیا برابری می کنیم اما امکانات ما قابل مقایسه نیست. آنها

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید