سطح بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در والیبال بالاست/ بازیکنان تیم ب تاکنون تحت فشار نبوده اند.


ساعت: 08:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۳
کد خبر: 1889746

هزینه برخی از باخت ها چندین برابر بیشتر از برد است.

سرپرست تیم ب والیبال ایران گفت: ارزش برخی باخت ها چندین برابر برد است و شاید این باخت باعث شود کادر فنی و بازیکنان بیشتر تلاش کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مصطفی خنگره پس از بازی ایران مقابل ترکیه گفت: بازیکنان تلاش زیادی کردند و علیرغم شایستگی بازی را باختند. تیم ایران دو ست پیش بود اما این مسابقه والیبال است و نتیجه مساوی نیست. زمان خوبی را از دست دادیم چون به هر حال به عنوان تیم اول گروه جلو خواهیم رفت. هزینه برخی باخت ها چندین برابر برد است و شاید این باخت باعث شود کادر فنی و بازیکنان بیشتر تلاش کنند و هوشیارتر باشند.

این کارخانه با بیان اینکه بازی با ترکیه به شناسایی برخی از نقاط ضعف تیم کمک کرد تا بتوان آنها را برطرف کرد، گفت: شاید بخشی از عملکرد بازیکنان به این دلیل بود که مطمئن بودند به عنوان تیم اول پیشرفت خواهند کرد. این مسابقه یک عطف بود. امتیاز برای بازیکنان ایرانی

سرپرست تیم ب والیبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: تیم ب تا به حال تحت فشار زیادی نبوده و این در حالی است که سطح مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی بالاست. بازیکنان ایران صلاحیت لازم را دارند و انشالله با تلاش بیشتر و اشتباهات کمتر تیم ایران پیروز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید