انتخاب جزیده به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال “ب” در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی


ساعت: 14:09
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1882300

مربی فعلی تیم ملی والیبال به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال «ب» در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بازی های همبستگی کشورهای اسلامی از 18 تا 28 مردادماه در شهر قونیه ترکیه برگزار می شود و تیم ملی والیبال ایران در این رقابت ها حضور خواهد داشت.

تمرینات تیم ملی والیبال ایران از چهارم خردادماه با دو هدف آماده نگه داشتن بازیکنان برای حضور در مسابقات تیم ملی با صلاحدید بهروز عطایی سرمربی تیم ملی و حضور در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی آغاز شد. کشورهای عضو فدراسیون والیبال

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال با پیشنهاد بهروز عطایی سرمربی تیم ملی مبنی بر واگذاری مسئولیت تیم ملی ب به عظیم جزیده موافقت کرد. به این ترتیب جزیده که همراه تیم ملی والیبال ایران در لهستان حضور داشت، برای تماشای تمرینات تیم ملی B راهی تهران شد.

مسابقات والیبال مردان بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با حضور هشت تیم برگزار می شود. سودان، آذربایجان، مراکش و کامرون در گروه A قرار دارند و تیم ملی والیبال ایران در گروه B به مصاف پاکستان، ترکیه و قطر می رود.

در رقابت های والیبال بانوان این بازی ها، دانش آموختگان الساندرا کامدلی سرمربی تیم ملی بانوان در گروه A با ازبکستان، اندونزی و ترکیه همگروه هستند. در گروه B بانوان، والیبالیست های افغانستان، سنگال، کامرون و جمهوری آذربایجان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید