شکست دختران والیبال دختران آسیا مقابل کره/ایران از راهیابی به جمع 4 تیم برتر بازماند


ساعت: 12:58
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1881957

تیم والیبال جوانان ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه را به کره جنوبی واگذار کرد و از صعود به جمع 4 تیم برتر مرحله نیمه نهایی بازماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم والیبال بانوان جوانان ایران از ساعت 11 صبح امروز (شنبه 27 تیرماه) در آخرین دیدار خود از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف کره جنوبی رفت و با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

دختران ایران در ست اول در رقابتی فشرده با اختلاف امتیاز 25 بر 20 شکست خوردند و در ست های دوم و سوم با امتیازهای 25 بر 14 و 25 بر 21 شکست خوردند و در نهایت 3 بر صفر مغلوب کره جنوبی شدند.

تیم ایران در مرحله گروهی این رقابت ها با نتیجه 3 بر صفر مقابل تیم های تایلند و کره جنوبی شکست خورد و با پیروزی مقابل قزاقستان میزبان به رده سوم جدول گروه اول صعود کرد و فردا به مصاف هم می رود. تیم چهارم گروه دوم که احتمالا هند است.

دیدارهای دور دوم این مسابقات فردا (یکشنبه 28 تیرماه) برگزار می شود. دو تیم برتر هر گروه در مرحله نیمه نهایی رقابت می کنند و تیم های باقی مانده برای رتبه های پنجم تا هشتم بازی می کنند. تیم پنجم گروه دوم مرحله مقدماتی نیز عنوان نهم مسابقات را از آن خود کرد.

صعود کره جنوبی و تایلند از گروه اول و چین از گروه دوم به جمع چهار تیم برتر مرحله نیمه نهایی تا کنون قطعی شده است و ژاپن مدعی است تکلیف این تیم در پایان مسابقات مشخص خواهد شد. مسابقه امروز

بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 20 سال بانوان آسیا که از 22 تیرماه به میزبانی قزاقستان در شهر نورسلطان آغاز شده است، روز دوشنبه 30 تیرماه با معرفی تیم های اول تا سوم به کار خود پایان می دهد.

والیبال دختران ایران در سال 1389 که پانزدهمین دوره این دوره از مسابقات بود برای اولین بار شرکت کرد و در اولین حضور به مقام نهم دست یافت.
بانوان نوجوان ایران تاکنون در 5 دوره از این رقابت ها شرکت کرده اند و مقام هشتمی در سال های 2012 و 2018 بهترین مقام کسب شده توسط والیبال بانوان ایران در این مسابقات است.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید