آمادگی سپاه برای مهار شورش ها دشمن را مستاصل کرده است/خدمت به مردم بالاترین افتخار سپاه است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ; فرمانده جدید سپاه ناحیه گچساران نماینده ولی فقیه در ارتش به همراه جمعی دیگر از مسئولین سپاه ناحیه با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

سرهنگ سید حمزه محقق زاده فرمانده ناحیه سپاه گچساران در این مراسم گفت: روحانیت و سپاه از مولفه های قدرت در جمهوری اسلامی ایران هستند که با وحدت و همدلی نماد حاکمیت در عرصه های مختلف هستند. حوزه های رفتاری، فکری و جهادی. . ، ساخت و ساز و رفع محرومیت ها معرفی شد.

وی افزود: ارتباط سپاه با روحانیت پیوندی ناگسستنی است و افتخار امروز سپاه خدمت به مردم است هرچند که نقش سپاه در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی بسیار برجسته است.

سرهنگ محقق زاده تصریح کرد: امروز دشمنان از انواع حربه ها برای حمله به روحانیت و ارتش و آسیب رساندن و تغییر باورهای ذهنی نسل جوان ما استفاده می کنند که به همین دلیل نقش روحانیت در تبیین جهاد بسیار مهم است. و ارزشمند


714fd3d8 c08d 4e6e 83bb 75137173be9f خبر خاکستری

وی تصریح کرد: از این رو جامعه روحانیت، دولت، سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و سایر نیروها برای خدمت به مردم و نظام اسلامی تلاش می کنند که این امر نیز باید با وحدت و انسجام بیشتر در این راه ارزشمند انجام شود. واقعاً اینها آرمان های امام (ره) و شهدای والامقام است که بهتر نگاه کنیم.

خجت الاسلام حجازی امام جمعه قچران نیز در این دیدار گفت: به راستی امروز اقتدار سپاه پاسداران در مقابله با قیام های دشمنان مأیوس شده و از همه موفقیت ها و دستاوردهای نظام اسلامی ما برخوردار است. برکت پیوند عمیق امت و ولایت.» گفته شده که ما نیز باید قدردان این نعمت بزرگ مرجعیت باشیم.

وی افزود: اما آنچه برای همه خداجویان مهم است این است که رسالت مهم انسان در این دنیا چیست؟ لذا همه می دانیم که هدف امام از نهضت انقلاب اسلامی در واقع آغاز ظهور حضرت آقا صاحب الزمان (عج) بوده است.

امام جمعه گشاران ادامه داد: از این رو در روایات و تفاسیر برخی از آیات به این نتیجه رسیده است که ائمه عطار (علیهم السلام) به مؤمنان زمان خود می گفتند که ما بسیار مشتاق دیدار برادران خود هستیم. که می گویند منظور برادرانی است که در شرایط امروزی به امام خود دسترسی ندارند، اما ایمان و اعتقادشان به امامشان بیشتر از کسانی است که هم عصر امام هستند.


8f479e49 465c 4016 9de1 92d5d490e12e خبر خاکستری

حجت الاسلام حجازی گفت: پس در عصری که دسترسی به امام در شرایط خاصی امکان پذیر نیست، مؤمنان بسیار محکم تر و استوارتر هستند و کسانی هستند که برگ برنده دارند. حرف سپاه این است که در هر زمینه ای آماده و مایل است.

وی افزود: به هر حال مسئولیت ها سنگین است و سپاه امید مردم و نظام اسلامی و به نوعی سرباز امام زمان (عج) است، بنابراین هم نظام و هم مردم توقع دارند. اگرچه دشمنان غالباً خباثت دارند و سعی می کنند از هر جهت به آرمان های انقلاب حمله کنند.

امام جمعه قاچاران تصریح کرد: بنابراین خودشناسی و خودسازی برای همه فرزندان انقلاب بسیار مهم است. آنها دنیا را تکان می دهند؟آنها از او مراقبت کردند و روحیه ای قوی دادند.


3f1b3f37 6e88 428d 8787 0c21d4e5fa67 خبر خاکستری

حجت الاسلام حجازی ادامه داد: از این رو از هر مؤمنی انتظار می رود که در انجام هر کاری دقت لازم را داشته باشد و توجه داشته باشد که ذره ای به اراده فرد خدشه وارد نشود چرا که باید قانون اعمال شود. نگذارید ذره ای از اراده او شکست بخورد، پس تدبیر یعنی آگاهی موقعیتی، آگاهی زمانی، آگاهی مکانی و اقدام به موقع.

وی افزود: مقام معظم رهبری بارها به دنیا اعلام کرده اند که جمهوری اسلامی ایران جنگ طلب نبوده و نیست، اما به هیچ کشوری اجازه دخالت نمی دهیم و با هر نوع مزاحمت نظام مخالفت خواهیم کرد. .. از این رو حرکت امام راحل برای عزت و سربلندی مومنان بود با وجود این که در کشورمان مشکلاتی داریم که همه باید تلاش کنیم تا موانع سر راه مردم برطرف شود.

امام جمعه قاچاران تصریح کرد: امروز دشمنان زیر پا می گذارند و از ترس اعلام کرده اند که ما تمام توان خود را در مرزهای خود قرار داده ایم زیرا ایران وارد عمل می شود. بنابراین همه ما مسئولیم و شهدای زیادی تقدیم انقلاب و شاید رسالت شده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید