قوه قضائیه بالاترین پناهگاه مردم برای احقاق حق است/ دشمن از جنگ نرم برای نابودی انقلاب اسلامی استفاده کند


ساعت: 16:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۷
کد خبر: 1876568

نماز جمعه سیستان و بلوچستان در خطبه های عبادت سیاسی ذکر شد.

ائمه جماعات سیستان و بلوچستان با اشاره به اول تیرماه آغاز هفته قوه قضائیه و هفته عدالت بیان کردند: قوه قضاییه مأمن مردم است و با اخلاص، صراحت و بی طرفی برای خدمت به مردم تلاش می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون ، ائمه جماعات سیستان و بلوچستان در خطبه های دینی و سیاسی نماز جمعه این هفته; ایشان با قدردانی از تلاش گسترده قوه قضائیه برای احقاق حقوق عمومی مردم در عرصه های مختلف، گفتند: قوه قضاییه مأمن مردم است و خالصانه، علنی و بی طرفانه برای خدمت به مردم تلاش می کنند.


قوه قضائیه بالاترین پناهگاه مردم برای احقاق حقوقشان است

آیت الله مصطفی مهامی; وی در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: یکی از راه های مطالعه تقوای فردی و اجتماعی، جهاد و تلاش برای گسترش فرهنگ ملی و جهادی و گسترش عدالت و ادامه مشارکت و انصاف و تقویت وزارتخانه های سازمانی است.


وی با بیان اینکه امروز سالروز تأسیس جهاد سازندگی توسط امام خمینی (ره) در سال 58 است، افزود: همواره نیازمند روحیه و تلاش جهادی در عرصه های مختلف سازندگی از کشاورزی گرفته تا سایر عرصه ها در دوران انقلاب در سراسر کشور هستیم. و در استان ما زحمات زیادی کشیده شده و خدمات ارزنده فراوانی ارائه می شود و از تمامی عزیزانی که برای آبادانی استان و توسعه اقتصادی تلاش می کنند تقدیر و تشکر می کنم.


امام جمعه زاهدان گفت: گزارش های جهاد کشاورزی حاکی از آن بود که کارهای خوبی در نقاط مختلف استان در حال انجام است که از گذشته آغاز شده و امروز نیز ادامه دارد. برای بهره مندی از این خدمات، برخی از مسئولان همت و روحیه جهادی دارند که جای تشکر دارد و برخی گلایه دارند که باید با روحیه جهادی و تلاش بیشتر کار کرد و با حکمرانی قوی باید به خوبی پیش رفت.


وی ادامه داد: این روزها جلسات مختلفی با مسئولان استانی و کشوری برای تقویت حاکمیت و اعتقادات دینی و انقلابی برگزار شده است که با تاکید بر تقویت نظارت و با توفیق الهی با همت و تلاش مسئولان و مردم شاهد وضعیت بهتری هستیم. در استان «و این امر با استفاده از ظرفیت های فراوانی که در استان وجود دارد و از همه مهمتر وضعیت مرزی که در شمال، مرکز و جنوب استان به درستی استفاده نمی شود، مورد تاکید قرار گرفت.


آیت الله مهامی با اشاره به روز سه شنبه 29 خردادماه سالروز شهادت شهید چمران و روز استاد بسیج، تصریح کرد: همه باید در حفظ فرهنگ بسیج، ایثار، شهادت، مقاومت و جهاد در جامعه ما را برافراشته و پرچم جهاد و مقاومت را برافراشته است.»



تضعیف فرهنگ ایثار و جهاد یکی از مهم ترین دغدغه های ایثارگران استان است.


وی گفت: هفته گذشته در خدمت جمعی از مهره داران قطع شده در روستا بودیم و آنچه برایم جالب بود این بود که اولین و مهمترین دغدغه آنها تقویت و حفظ فرهنگ و جهاد ایثار در جامعه بود. به این فرهنگ پیشکسوتان ما که پرچمداران افتخار کشور و استان هستند.


امام جمعه زاهدان با اشاره به آغاز هفته قوه قضائیه و هفته عدالت اذعان داشت: خداوند توفیق بیشتری به قوه قضائیه عنایت فرماید تا در راستای گسترش عدالت در جامعه اسلامی بیشتر تلاش کنند و برای جبران کاستی ها تلاش بیشتری کنند.


وی خاطرنشان کرد: با تلاش مسئولان دستگاه قضایی استان که جهادگر هستند در صدد برپایی مشارکت بیشتر و عدالت و گسترش عدالت هستند تا مردم قوه قضائیه را راهنما و پناهگاه خود بدانند و در صورت تشکیل پرونده قانون را رعایت کنند. و نگران طولانی شدن پرونده نباشید، نگران باشید که عده ای با اعمال نفوذ قانون را زیر پا بگذارند و قانون اجرا نشود، اما با اذعان به مسئولان نیرویی سالم، جهادگر و پرتلاش هستند و همیشه باید نظارت را بر کل نظام تقویت کنند. برای جلوگیری از فساد



شهیدان صیاد شیرازی و سردار سلیمانی الگوی مقاومت و امت اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدتگی افضلی تبار امام جمعه موقت شهرستان ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران مسجد فاطمه الزهرا(س) اظهار داشت: سپری در برابر گناهان است.

وی افزود: 31 خرداد مصادف با سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ایران پس از 23 سال هجرت به وطن بازمی گردد و تمام تجربیات انقلابی و علمی خود را در خدمت می گذارد. انقلاب.»

وی افزود: شهید دکتر مصطفی چمران کم حرف و فعال بود اما فعالانه و مصمم تمام تلاش خود را برای آموزش اولین گروه های سپاه پاسداران در سعدآباد ساخت و وقف کرد.

این خطیب جمعه اذعان دارد که شهیدان حاج قاسم و صیاد شیرازی از رزمندگان مقاومتی هستند که با تربیت مناسب اسلامی جان خود را فدای اسلام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه شهید صیاد و حاج قاسم سلیمانی نیز با همین الگوی پاسداشت مقدس جبهه مقاومت را رهبری کردند، گفت: امروز انقلاب اسلامی به دفاع از آرمان های خود افتخار می کند.

حجت الاسلام والمسلمین افضلی تبار خاطرنشان کرد: اکنون در جمهوری اسلامی ایران، حکومتی انقلابی با توجه به مقاومت روی کار آمده است که ربطی به وعده های توخالی کد الهی ندارد و به غربی ها و غربی ها اعتمادی ندارد. غرب.

وی گفت: اکنون در شهرستان ایرانشهر صف نانوایی ها باعث گلایه شهروندان شده است که لازم است مسئولان با اقدامات و پیگیری به موقع این مشکل را برطرف کنند.

دشمن از جنگ نرم برای نابودی انقلاب اسلامی استفاده کرد

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان گفت: دشمنان در صدد تضعیف پایه های انقلاب اسلامی هستند و متاسفانه از گرانی های اخیر کشور سوء استفاده می کنند.

وی گفت: انقلاب اسلامی ویرانگر کهدایی و استکبار جهانی بود و به عنوان بزرگترین زلزله جهانی خاورمیانه شناخته شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ثمره همه رشادت های جوانان انقلابی است و امروز دشمن حمله می کند و می خواهد با هر ترفندی انقلابی را که با خون شهدا به دست آمده ضربه بزند اما کور است.

امام جمعه سراوان ادامه داد: یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی این است که در بین همه انقلاب ها با قدرت و پیروزی پیش رفت.

حجت الاسلام والمسلمین بامری اذعان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی در صدد تضعیف پایه های انقلاب اسلامی هستند و متاسفانه از گرانی های اخیر کشور سوء استفاده می کنند.

امام جمعه سراوان گفت: دشمن برای تخریب ولایت فقیه که رکن اصلی انقلاب است از جنگ نرم استفاده می کند و مردم را نسبت به رهبری بدبین می کند، بنابراین باید هوشیار بود و اجازه ندهیم دشمن فکر بد کند. در ذهن مردم ما تاثیر منفی دارند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید هوشیار بوده و به طور مستمر بر معیشت مردم نظارت داشته باشند و بازار را کنترل کنند تا به دلیل گرانی اجناس، معیشت مردم تنگ نشود.

وی در پایان گفت: برای حفظ ارزش ها و آرمان های خود باید از بین مردم فردی شایسته و قابل اعتماد را برای مسئولیت انتخاب کنیم و اگر فردی شایسته مسئولیت نیست و نمی تواند موثر باشد و کار جهادی انجام دهد. او باید از مسئولیت خود برکنار شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید