قوه قضائیه پناهگاه مستضعفان است/ عدالت یکی از وظایف امام جامعه است که به قضات محول شده است.


ساعت: 11:36
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1839955

در مراسم تکریم و معارفه رئیس قاضی استان کرمان؛

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: بسیاری از مظلومان به قوه قضاییه چشم دوخته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش راه آرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در مراسم تودیع و معارفه رئیس قاضی استان کرمان گفت: دست از تلاش برداریم و مسئولیت را صادقانه رها کنیم و میزان موفقیت در دنیا و فراتر از آن چقدر است. تلاش کرد و توانست در این مدت به جلو حرکت کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: تحول و توسعه و آیین تکریم و تقدیس کاملاً طبیعی است و هر مسئولیتی را که به عهده می گیریم باید روزی واگذار کنیم.

امام جمعه کرمان افزود: امروز شاهد برگزاری آیین تکریم و معارفه یکی از حساس ترین و مهم ترین دستگاه های کشور یعنی قوه قضائیه در استان کرمان هستیم و بسیاری از مظلومان نظاره گر این نظام هستند.

وی بیان کرد: چند محور در موفقیت دکتر موحد تاثیر داشت؛ محور اول صداقت، دین و عدالت است که ایشان در طول مدت مسئولیت خود در این حوزه تمام تلاش خود را به کار گرفته اند و این معیار در دستور کار همه قضات و مسئولان دستگاه های مهم و توانمند قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: محور دوم علم حسنه ای که یدالله موحد در کلاس درس آموخت و دانشی که در جریان کار به دست آورد که در این زمینه نیز شخصیتی شایسته و شایسته است. موضوع، اهمیت قوه قضائیه ارسال به این استان.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: محور سوم در پرونده های دکتر موحد، تجربه چندین دهه کار در دستگاه حساس قضایی در رده های مختلف است که موفقیت های چشمگیری کسب کرده است. آنها چهره های یکپارچه و منطقی هستند و با مجموعه های خارج از مجموعه تعامل دارند.

امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین حمیدی ریاست قاضی استان کرمان را بر عهده می گیرد و امروز تشدید شده و این رویه در حین خدمت در این دستگاه در جاهای مختلف خود را نشان داده است.

محمدمهدی فداکار در مراسم تودیع و معارفه رئیس قاضی استان کرمان گفت: یکی از نیازهای حکومت برقراری عدالت است که جز با دولت امکان پذیر نیست.

استاندار کرمان گفت: عدالت یکی از اعمال ولی فقیه و امام جامعه است که به قضات تفویض می شود و کاری بسیار سخت و مسئولیت بسیار مهمی است که جایگاه بسیار والا و رفیعی دارد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید