من افتخار خدمت و نمایندگی مردم را عوض نمی کنم/حمایت از رای مردم خیانت به ملت است


ساعت: 08:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۱۱
کد خبر: 1894450

حجت الاسلام والمسلمین احد آزادی خواه به انتشار خبر کاندیداتوری وزارت کار واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان؛ پس از استعفای خجت‌الله عبدالملکی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اولین تغییر در کابینه آیت‌الله رئیسی انجام شد و از خردادماه این وزارتخانه با مدیریت چ..


پس از استعفای عبدالمالکی، مهلت دولت برای معرفی گزینه جدید برای این وزارتخانه آغاز شد و دولت تا 24 شهریور فرصت دارد نسخه نهایی را برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجلس ارائه کند..


در ماه های اخیر نام های مختلفی در محافل مختلف برای تصدی سمت وزیر کشور مطرح شده است و با توجه به اینکه فرصت دولت برای معرفی این وزیر رو به اتمام است، مهرداد بذرپاش و خجت الاسلام والمسلمین احد آزادی خواه در خبرهای مختلف مطرح شدند. رسانه دیروز به عنوان آخرین گزینه.


در حال حاضر بذرپاش به عنوان رئیس اتاق حسابرسی فعالیت می کند و خجت الاسلام نماینده لیبرال مردم ملایر در شورای اسلامی است..


این دو گزینه بیشتر مربوط به گمانه زنی های خبری است که ابتدا روزنامه دنیای اختاز منتشر کرده و به عنوان شایعه مطرح شده است، اما نکته قابل توجه این است که با توجه به اینکه حجت الاسلام آزادیخواه در حال حاضر به عنوان نماینده مردم ملایر در شورای اسلامی فعالیت می کند. خبر انتخاب وی برای تصدی پست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیشتر در محافل خبری و مجازی شهرستان ملایر مطرح شد..


در همین راستا حجت الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه نماینده مردم مالایی در شورای اسلامی در گفتگو با اصحاب رسانه مالایی با اشاره به بحث های صورت گرفته برای تصدی پست وزارت اظهار داشت: با توجه به اینکه مردم مالایی من را انتخاب کردند. به عنوان نماینده مردم برای دو دوره، اگر چنین پیشنهادی به من می شد، البته در انتخاب مردم تغییر نمی کردم..


وی افزود: افتخار خدمت و نمایندگی مردم را سرمایه معنوی، وظیفه شرعی و فرصتی برای خدمت می داند و با این پیشنهادات نباید تغییر کنم و نخواهم شد..


نماینده مردم ملایر در شورای اسلامی گفت: در قلعه نمایندگی می توانید خدمات بی نظیری در زمینه های مختلف داشته باشید و من راه نمایندگی را ادامه خواهم داد..


به گزارش عصر همدان؛ یکی از موضوعاتی که همواره در ادوار مختلف شورای اسلامی در برابر برخی از نمایندگان مطرح بوده است، معرفی آنها از سوی دولت برای تصدی یکی از وزارتخانه ها و حضور در کابینه دولت یا حضور در مناصب مختلف رهبری است که بعضاً نمایندگان با آن موافقت کرده اند. و پست نمایندگی را خالی می کنند.


نمایندگان مردمی که این پیشنهاد به آنها داده می شود هرگز فراموش نکنند که اگر به جایگاهی رسیده اند به خاطر رای مردم بوده و نباید به اعتمادی که مردم به آنها داده اند پشت کنند..


نطق حجت الاسلام آزادی خواه گویای این امر است و امیدواریم در دوره باقی مانده از مجلس یازدهم شاهد خالی ماندن یکی از کرسی های ملایر در مجلس نباشیم و دو نماینده ملایر با اتحاد و اتحاد به فعالیت بپردازند. جهت بالا بردن شهر ملایر تا حد امکان..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید