اگر مربی گل گهر نبودم این مشکلات پیش نمی آمد / 12 بار جراحی کردم باید مفاصلم را عوض کنم


ساعت: 18:12
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809702

قوه قضاییه پس از اولین اعتراض به بازیکن گابنی مجبور به صدور حکم محرومیت موقت شد

سرمربی تیم گل گهر گفت: ستون دادگاه چرا گابنی ها بعد از بازی اول دستور موقت ندادند و بعد از 3-4 بازی آنها را رها کردند تا دستور خود را اعلام کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیرگله نویی سرمربی تیم گل گهر با بیان اینکه تیمش به دلیل استفاده از بازیکن غیر مجاز گابنی امتیاز گرفته شده است، گفت: اگر مربی گهر گهر نبودم این مشکلات پیش نمی آمد. ما در بارگاه الهی وجدان داریم و هیچ اشتباهی نکرده ایم. آنها هم می دانند. امیدوارم تسویه حساب نشده باشد.

وی ادامه داد: دو سه سوال دارم که برای من جای تعجب دارد. یکی از سوالاتم این است که گفتند این بازیکن این مشکل را دارد اما چرا بعد از بازی اول دستور موقت ندادند. اگر اطلاعاتشان ناقص بود دستور موقت تعیین تکلیف می دادند. چرا بعد از سه چهار مسابقه اعلام شد؟ شاید این مشکلات به من برگردد.

کالا نویی تاکید کرد: هیچ اشتباهی نکردیم. ما مکاتبات خود را انجام دادیم و بر اساس آن بازیکن خود را روی هازارد 3 بازی دادیم. چرا دوستان در قوه قضائیه زودتر دستور موقت ندادند؟

سرمربی گل گهر افزود: رای های زیادی در سه روز می آید یعنی باشگاهی که شاکی است سه روز بعد جواب می دهد. هیئت انضباطی می تواند حکم منع موقت را صادر کند. الان یه باشگاه اعتراض داره و 3 روز بعد جواب میدن ولی الان سوال من اینه که چرا بعد از سه بازی رفتند و شفاهی گفتند این بازیکن رو بازی نکن خب بعد از بازی اول میتونستند دستور موقت بدهند و تعیین تکلیف کنند. که f. این مورد سوال است.

وی گفت: آنها فراز و نشیب های ما را از بیرون برای ما ساخته اند، اما ما به روند خود ادامه خواهیم داد. بچه های ما سخت کار می کنند و بازی های زیبایی انجام می دهند. به محض اینکه مردم ما را در فرودگاه و جاهای دیگر می بینند و می گویند که ما بعد از تیم محبوبمان بازی های گل گهر را تماشا می کنیم، فکر می کنم به هدف خود رسیده ایم، اما شما یک سال و نیم است که در باغ کار می کنید. یک روز در باغ باز می شود و درختان سوخته را می بینید. اگر می دانستند تخلفی نکرده ایم با ما این کار را کردند.

سرمربی گل گهر افزود: آزمایشی را پشت سر گذاشتیم. حداقل قوه قضاییه بعد از اولین اعتراض می توانست دستور موقت صادر کند. به تصمیمات هفته های گذشته نگاه کنید امروز اعتراض دارند هفته تمام نشده جواب اعتراض در راه است.

کالانوی در پاسخ به این سوال که آیا انتخاب میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال فضای فدراسیون را تغییر می دهد، گفت: نباید وارد می شدی. ما با همه دوست هستیم و به همه احترام می گذاریم و امیدواریم هرکسی که الان به این مملکت می آید، نه در فوتبال، هر مدیری که می آید، هدفش خدمت به مردم باشد. مجیدی چیزهای خوبی دارد. یکی اینکه او فوتبالیست سطح بالایی بود و فکر می کنم در مسابقات قهرمانی آسیا در کنار ما بود. وی دارای سوابق علمی و تجربه مدیریت پایین است که در کشورهای بزرگ دنیا انجام می شود.

سرمربی گل گهر افزود: برای گذراندن دوره ای به لورکوزن رفتم و سرپرست این باشگاه 20 تا 30 سال در بدنه باشگاه بود. میرشاد ماجدی در 20 سال گذشته در هیئت حاکمه بوده است. او در کمیته جوانان، آموزش و پرورش و در تایلند فعالیت های خوبی دارد و در ورزش و فوتبال است و امیدوارم بتواند خدمت کند.

وی گفت: بعد از انقلاب اسلامی در دوره مبتدیان مصطفوی و دادکان هرکسی که از بدنه فوتبال بیرون آمد چون فوتبالیست بود عملکردش خوب بود نه اینکه دیگران خوب نبودند بلکه آن که بود. گند فوتبال را خورد و فشار داخل و بیرون زمین را تحمل کرد و روی صندلی سرمربی نشست و همچنان مشکلات را احساس کرد. شاید یک فرد سیاسی و نظامی این حس را نفهمد و احساس نکند.

قلعه نویی گفت: باید از عزیزی خادم هم تشکر کنیم. او در شرایط بدی فوتبال را تحویل گرفت و تلاش کرد و کمک کرد اما اتفاقی افتاد که به رهبری او ضربه زد.

وی با بیان اینکه هنوز به مجیدی پیام سلام نکرده است، گفت: معمولا زیاد با کسانی که پاسخگو هستند کار نمی کنم.

سرمربی گل گهر گفت: ما زیرساخت ها را درست نکردیم و مدام دروغ می گفتیم و در نهایت استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف شدند و الان ناراحتیم که چرا اینطور شد.این اتفاق باید سال ها پیش می افتاد حالا دوستان رفته اند و لابی کرد. چه اشکالی دارد؟ 15 تا 20 سال پیش این مشکلات را به طور اساسی حل کردیم. ما نباید صورت مشکل را پاک کنیم و به مردم دروغ بگوییم و با احساسات و عواطف مردم بازی کنیم. فوتبال در حال حاضر بخش بزرگی از زندگی مردم، به ویژه در میان جوانان است.

کالا نویی که با رادیو ورزش صحبت می کرد، درباره اضافه وزن خود گفت: تاکنون 12 عمل جراحی انجام داده ام و اکنون باید جفت مفاصلم را عوض کنم. در سن 60 تا 70 سالگی باید این کار را انجام دهم زیرا تعویض مفصل تاریخ انقضا دارد. 10 تا 15 سال اول غذا نخوردیم. ما 10 تا 15 سال دوم بازی کردیم و نتونستیم بخوریم، حالا می تونیم آخرشو بخوریم!

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید