برای اولین بار به عنوان مربی و ورزشکار در مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور شرکت کردم/هدفم بازی های آسیایی است

ساعت: 12:23
تاریخ انتشار: 1400/08/25
کد خبر: 1784788

این که در قرنطینه تمرین نمی کنم به من آسیب زد

ورزشکار و مربی تیم قایقرانی گیلان در مسابقات قهرمانی کشور گفت: برای اولین بار به عنوان مربی و ورزشکار در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کردم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، امیرحسین محمودپور ملی پوش قایقرانی که کار خود را از تیم جوانان آغاز کرد و در مسابقات انتخابی المپیک جوانان در تیم ملی قایقرانی حضور داشت، اکنون سابقه حضور در این رشته را دارد. به ویژه در آسیا آونده به عنوان مربی و ورزشکار از استان گیلان در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرد. وی مدتی است که در کنار تمرینات خود در استان گیلان به تمرین ورزشکاران پرداخته و تیم خوبی را از آن استان به مسابقات قهرمانی کشور رسانده است. محمودپور قایقرانان گیلانی را مستعد و آینده دار توصیف کرد و گفت که در آینده از رودخانه های گیلان بیشتر خواهد شنید. او در مسابقات 1000 متر سبک وزن امسال به مدال طلا دست یافت.

قهرمان دوی 1000 متر یکنفره سبک وزن گفت: از اسفند 98 که اردوها تعطیل شد و برگشتیم با شرایط قرنطینه مواجه شدیم و چون هدفم بازی های آسیایی بود فکر می کردم در آن بازی ها مدال بگیرم. . . “

محمودپور ادامه داد: این ورزش نکردن ها من را آزار می داد و خوشحال بودم که این شرایط برای همه در آسیا یکسان است اما باز هم نامنظم به تمرینات رفتم و به دنبال عیب نبودم. در کنار تمرینات به دنبال جوانان استان گیلان بودم، «که یکی از ارکان قایقرانی کشور برای حفظ جایگاه گیلان در قایقرانی کشور است.

وی در پاسخ به این سوال که چگونه به تمرینات خود توجه می کردید و ورزشکاران جوان را هدایت می کردید، گفت: کنترل تمرینات خود و شاگردانم کمی سخت بود اما عشق و علاقه من به قایقرانی باعث شد این کار را انجام دهم. من باید با دست پر به مسابقات قهرمانی کشور بیایم و از نتیجه تیم و خودم کاملا راضی هستم. این حق من بود.

محمودپور درباره هدفش گفت: هدفم بازی های آسیایی است و تمریناتم را با فشار بالا ادامه خواهم داد. به اردوهای آسیایی هم دعوت شدند که متاسفانه کشور میزبان برنامه جوانان نداشت.

وی در خصوص استعدادهای قایقرانی در استان گیلان گفت: ما ظرفیت های زیادی در استان داریم و با وجود تالاب های بزرگی که داریم واقعا می توانیم در بخش پشتیبانی به تیم ملی کمک کنیم اما ظرفیت ما کمی ضعیف است و قایق ما قدیمی است. «هیچ تمرینی وجود ندارد و ما همیشه باید آنها را اصلاح کنیم، که باعث شد ما از استاندارد لازم فراتر برویم و کیفیت مطلوبی برای سیم خود که یک رشته ثانیه است نداشته باشیم.

محمودپور در پایان افزود: قدرت قایقرانی در ایران به ویژه گیلان بسیار زیاد است اما نیاز به حمایت بیشتری داریم و قطعا با توجه بیشتر شاهد نتایج خوبی در این زمینه خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید