اولین تلاشم در اسلالوم بزرگسالان موفقیت آمیز بود/ اولین هدفم کسب عنوان قهرمانی آسیا است


ساعت: 12:26
تاریخ ارسال: 1301/10/12
کد خبر: 1921562

من اسلالوم و کانوپولو انجام می دهم

قهرمان اسلالوم کشور گفت: مسابقات بزرگسالان چالش جدیدی برای من بود و بسیار خوشحالم که اولین تجربه ام در این رده سنی با قهرمانی همراه بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، هلیا قریشی ورزشکار 17 ساله استان البرز که رکورددار کسب مدال نقره جام ترکیه است، در مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور به مدال طلا دست یافت. دسته 23.

قریشی درباره تجربه اولین حضورش در رده سنی بزرگسالان گفت: قبلا در رده سنی جوانان به مقام قهرمانی رسیده بودم و حضور در رده سنی بزرگسالان چالش جدیدی برای من بود. خیلی خوشحالم که اولین تجربه بزرگسالی ام با قهرمانی همراه بود.

وی در خصوص سطح مسابقات ادامه داد: مسابقات در سطح بالایی بود و متسابقان با آمادگی خوبی شرکت کردند که باعث نزدیک شدن رکوردها به هم و حساس شدن مسابقات برای ورزشکاران شد.

این قهرمان کشوری درباره تمرینات خود قبل از این مسابقات توضیح داد: در رشته اسلالوم و کانوپولو فعال هستم و در طول سال به طور منظم تمرین می کنم اما قبل از این مسابقات 2 ماه با جدیت بیشتری در رشته اسلالوم تمرین کردم و برای مسابقاتی که شرکت کردم آمادگی خوبی داشتم.

قریشی بالاخره درباره برنامه های خود برای آینده گفت: اولین هدفم قهرمانی در آسیاست و بعد از آن امیدوارم بتوانم در سطح بالاتر و قهرمانی جهان مدال بگیرم و برای کشورمان ایران افتخار کنم.

دیدگاهتان را بنویسید