تمام تلاشم را برای موفقیت در مسابقات جهانی پومسه انجام می دهم / مسابقات آنلاین و حضوری کاملاً متفاوت است


ساعت: 15:00
تاریخ انتشار: 1011/01/22
کد خبر: 1821305

در 4 سال گذشته ما بیشتر به صورت آنلاین رقابت کرده ایم

کشورمان گفت: بهترین های جهان در مسابقات قهرمانی جهان حضور دارند و ما تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام می دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، آتوس فرهمند، ملی پوش پومسه ایران با اشاره به تمرینات حضور در جام جهانی یازدهم گفت: همچنان در مرحله دوم تمرینات را دنبال می کنیم و امیدوارم همه تیم های ملی در این مرحله حضور داشته باشند. آماده موفق در مسابقات جهانی بهترین های جهان در این مسابقات حضور دارند و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی درباره تفاوت مسابقات آنلاین پومسه با بخش حضوری می گوید: آخرین مسابقه حضوری در مسابقات جهانی در سال 2018 برگزار شد و در این 4 سال بیشتر به صورت آنلاین و شرایط این دو مسابقه رقابت کردیم. بسیار متفاوت هستند. . کشورهایی که در پومیسیا چندان شناخته شده نیستند در جام جهانی رقابت می کنند. بنابراین ما شاهد رقابت سخت و نزدیکی به تمام پوکه ها خواهیم بود. ما نیز تمام تلاش خود را می کنیم تا برای حضور در این مسابقات آمادگی کامل داشته باشیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

فرهمند درباره آمادگی خود برای حضور در این رقابت ها گفت: در این ایام اردوی تیم ملی به صورت فشرده برگزار شد و از هر طریقی تلاش می کنم تا حد آمادگی و ایده آل ها را در روز مسابقات بیاورم.

قهرمان پومسه کشورمان درباره حضور هادی ساعی در راس فدراسیون تکواندو گفت: برای هادی ساعی در فدراسیون تکواندو آرزوی موفقیت می کنم و این تغییر را به فال نیک می گیرم زیرا معتقدم ایده های نو خلاقیت و نو می آورد. بینش

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید