مسابقات پومسه قهرمانی جهان آغاز 4 مسابقات پومسه رو ایران در روز اول


ساعت: 21:22
تاریخ انتشار: 1401/01/31
کد خبر: 1823526

سنگ پوکه کشورمان از فردا یکم اردیبهشت رقابت های خود در مسابقات جهانی را آغاز می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دوازدهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی جهان با حضور 760 ورزشکار از 63 کشور از 1 تا 4 اردیبهشت 1401 به میزبانی گویانگ کره جنوبی برگزار می شود.

روز پنجشنبه به طور رسمی اولین روز جام جهانی پومسه آغاز می شود که در آن ایران چهار نماینده در دو بخش دو تیم نوجوانان و سه تیم خواهد داشت.

تیم جوانان شامل ایران، چین، جمهوری چک، آمریکا، هند، مکزیک، مغولستان، کانادا، فیلیپین، اسپانیا و فنلاند است که نمایندگان آنها در گروه A قرار دارند.

طبق قرعه کشی، تیم ایران به عنوان تیم پنجم وارد شیائوپینگ می شود. 6 تیم از گروه A و 6 تیم از گروه B به مرحله بعد صعود کرده و در گروه 12 به رقابت می پردازند و در نهایت 8 تیم به مرحله بعد صعود کرده و در مرحله حذفی به مصاف یکدیگر می روند.

در بخش سه تیمی بانوان نیز تیم ملی کشورمان در یک گروه 16 تیمی حضور دارد که از این تعداد 8 تیم به فینال راه یافته و در مرحله حذفی به مصاف هم خواهند رفت.

تیم ملی پومسه در رده 3 مردان بانوان به مصاف فاطمه سلمانی زاده، ساناز تگی پور و شیما نساج می رود.

در گروه مردان احمد احلاگی به عنوان سرمربی، در گروه بانوان بدری اسدی به عنوان سرمربی و پروفسور شین چال کانگ به عنوان سرمربی تیم ملی پومسه کشورمان را بر عهده دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید