مسابقات پومسه قهرمانی جهان مسابقات پومسه از 62 کشور در کره جنوبی


ساعت: 11:54
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817427

با اعلام فدراسیون جهانی، یازدهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی جهان با حضور تکواندوکاران 62 کشور جهان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مهلت ثبت نام مسابقات جهانی پومسه به پایان رسیده و در نهایت 784 تکواندوکار از 62 کشور جهان برای حضور در این مسابقات ثبت نام کردند که بیشترین شرکت کننده در 10 دوره اخیر خواهند بود.

تکواندوکاران از 20 کشور آسیایی، 21 کشور اروپایی، 14 کشور از آمریکا، 7 کشور از آفریقا و یک کشور از اقیانوسیه حضور دارند.

کره جنوبی برای سومین بار میزبان مسابقات جهانی پومسه است. این مسابقات در سال 2006 در سئول آغاز شد. ترکیه، مصر، ازبکستان، روسیه، کلمبیا، اندونزی، پرو و ​​چین تایپه نیز در این سال ها میزبان این مسابقات بوده اند.

پیش از این، قرار بود این مسابقات در سال 2020 میزبان دانمارک در هرنینگ باشد، اما به دلیل همه گیر شدن کرون به تعویق افتاد.

تیم ملی ایران متشکل از امیر علیزاده (گیلان)، یاسین زندی (مازندران)، علی سلمانی، علی نادعلی، حسین بهشتی و محمدتقی خاتمی (اصفهان)، نادر هدمرادی (تهران)، هادی ترکاشوند (همدان)، علی نادعلی و علی نادعلی و در مسابقات جهانی مردان، فاطمه سلمانی زاده، شیما نساجی و مرجان سلحشور (اصفهان)، آتوسا فرهمند (البرز)، ساناز تگی پور و شیما نساج در رقابت بانوان شرکت خواهند کرد.

هدایت تیم ملی مردان را احمد احلاگی به عنوان سرمربی و نیما مهربانی به عنوان سرمربی و بدری اسدی به عنوان سرمربی و فهیمه سلمان زاده به عنوان سرمربی بر عهده دارند.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید