پومسه قهرمانی جهان سومین روز از مسابقات پومسه ایران


ساعت: 22:31
تاریخ انتشار: 1401/02/02
کد خبر: 1833829

در سومین روز مسابقات پومسه قهرمانی جهان 6 مقام ایرانی شانس خود را برای کسب مدال امتحان می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دوازدهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی جهان با حضور 760 ورزشکار از 63 کشور در شهر گوئیانگ کره جنوبی در حال برگزاری است.

فردا شنبه 12 اردیبهشت ماه در سومین روز مسابقات، امیرعلی علیزاده در رده سنی 15 تا 17 سال در رده انفرادی، رده سنی تا 40 سال علی سلمانی و در رده سنی پایین 2 نفر از تیم به مصاف هم می روند. گروه و بالای 31 سال.

امیرعلی علیزاده در گروه B این مسابقات با حضور 14 کشور حضور دارد و اولین اجرا در پومسه رو کشورمان خواهد بود.

علی سلمانی در گروه 26 نفره انفرادی حضور دارد و در اولین بازی با تساوی روبرو است و پس از آن باید به مصاف برنده دیدار هند و فرانسه برود. در صورت پیروزی با برنده اسپانیا و کلمبیا دیدار خواهد کرد.

در گروه دو نفره تیم های زیر 30 سال، تیم ملی ایران با 15 تیم در گروه B قرار دارد. بهترین تیم های این گروه چین تایپه، ویتنام و آمریکا هستند که در نهایت از هر گروه 8 تیم صعود می کنند و از بین 16 کشور، 8 تیم به فینال راه پیدا می کنند.

در نهایت در بخش دونفره تیم بالای 30 سال 17 تیم در گروه حضور دارند که از این تعداد 8 تیم به فینال مسابقات راه پیدا می کنند. از نمایندگان چین تایپه و آمریکا می توان به عنوان اصلی ترین رقبای ملی گرایان ایرانی نام برد.

سومین روز این رقابت ها با حضور 6 نماینده کشورمان در مسابقات جهانی پومسه به میزبانی گویانگ پیگیری می شود. احمد احلاگی هدایت تیم ملی پومسه ایران در بخش مردان را بر عهده دارد و بدری اسدی هدایت تیم ملی بانوان را برعهده دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید