قهرمانی جهان در پومسه نایب قهرمان جهان در اختیار نمایندگان تیم دو نفره ما / جادوی جهان تا مدال آوری در یک دهه آینده


ساعت: 12:38
تاریخ انتشار: 02/03/1401
کد خبر: 1833898

نمایندگان تیم دو نفره بالای 30 سال کشورمان مدال نقره مسابقات پومسه قهرمانی جهان را کسب کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو ; دوازدهمین دوره مسابقات جهانی پومسه با حضور 760 ورزشکار از 63 کشور در گوئیانگ کره جنوبی در حال برگزاری است.

امیر علیزاده نماینده انفرادی رده سنی 15 تا 17 سال با 21.7 امتیاز و پیروزی مقابل نماینده سنگاپور در نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد و پس از 10 سال ایران در مسابقات جهانی پسران صاحب مدال شد.

در دیدار بعدی علیزاده که باید شانس خود را در شیائوپ چانگ برای رسیدن به فینال امتحان می کرد، 24.7 امتیاز کمتر از نماینده آمریکا کسب کرد و در نهایت برنز را پس گرفت. در این بخش نمایندگان کره جنوبی در جایگاه اول، آمریکا در رتبه دوم و ایران و چین تایپه در جایگاه سوم قرار دارند.

در روز سوم مسابقات؛ تیم دو نفره بالای 30 سال ایران با ترکیب بهشتی و فرهمند با صعود از گروه هشت نفره خود به فینال راه یافت و با اختلاف کمی مقابل اسپانیا نتیجه را از دست داد و نایب قهرمان جهان شد.

نمایندگان ایران در فینال ابتدا گارسیا و کاستیو از پرو را شکست دادند و سپس رقیب آمریکا به یکی از حریفان اصلی آنها تبدیل شد. ایران با 7.44 امتیاز شکست سنگینی را به آمریکا داد که تنها 7.23 امتیاز جمع کرده بود و در نهایت بهشچی و فرهمند به فینال راه یافتند.

تیم ملی ایران در فینال اسپانیا را شکست داد و اسپانیا با 44.7 امتیاز در مکان اول و ایران با 39.7 امتیاز در رده دوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید