قهرمانی کشتی جهان نایب قهرمان کشتی گیران ایرانی در اسلو ثبت شد / 2 مدال طلا به جاودانگی در جهان!

زمان: 08:30
منتشر شده در: 1400/07/18
کد خبر: 1774711

مسابقات جهانی کشتی در اسلو امشب با نایب قهرمانی نهایی شاگردان محمد بنا به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ پس از شروع کمتر معتبر شاگردان محمد بنا در مسابقات کشتی جهانی 2021 در اسلو ، مبارزان تیم ملی ایران به زودی بهبود یافتند و برای کسب مدال به کاروان بازگشتند ، بنابراین شرایط دوضرب دو ردیف ایران در مدت کوتاهی کاهش می یابد. یک روز

تیم ملی کشتی ایران که تا پایان سومین روز رقابتهای جهانی 2 طلا ، 2 برنز و پنجمین عنوان را کسب کرد و پس از اتمام مسابقات 7 وزن اول ، اکنون در آستانه ثبت یک رکورد تاریخی در آخرین روز مسابقات در اسلو

وزن 72 کیلوگرم شاگردان محمد بنا به عنوان عنوان پنجم با محمدرضا مختاری ، وزن 77 کیلوگرم تا مدال برنز با محمدعلی گرای ، وزن 82 کیلوگرم تا مدال برنز با پیام پشتم ، وزن 97 کیلوگرم تا مدال طلا با محمد هادی سراوی و در وزن سنگین با علی اکبر یوسفی مدال طلا گرفتند تا مجموع نتیجه کاروان ایران در پایان روز سوم به 96 برسد.

روسیه با یک مدال طلا ، سه مدال نقره ، سه مدال برنز و مجموع 130 امتیاز در رتبه اول قرار دارد و آذربایجان با یک مدال طلا ، یک مدال نقره ، دو مدال برنز و در مجموع 87 امتیاز پس از روسیه در رتبه سوم قرار دارد. و ایران قرارداد.

در سه وزن دیگر این مسابقه که امشب به پایان می رسد ، ایران شانس کسب دو مدال طلا با دو فینالیست و روسیه یک نماینده در فینال و یک کشتی گیر در گروه بازندگان دارد. آذربایجان در مسابقات مقدماتی یک کشتی گیر و در گروه بازنده ها کشتی گیر دارد.

در 3 وزن پایانی ، میثم دلخانی و محمدرضا گرایی امشب باید با 63 و 67 کیلوگرم در فینال به مصاف هم بروند. اگر آنها موفق به کسب 2 مدال طلا دیگر شوند ، دانش آموزان محمد 4 مدال طلا و 2 برنز کسب می کنند و به عنوان نایب قهرمانی جهان تبدیل می شوند. کسانی که از دیشب ثبت نام کرده اند دیگر کار نمی کنند.

بنابراین ، قهرمانی روسیه با داشتن یک مبارز در فینال و یک کشتی گیر در گروه بازندگان ، تعیین می شود و نایب قهرمانی ایران با اختلاف امتیاز با سایر کشورها مشخص می شود و در فینال دو مبارز دارد و ایران این شانس را دارد که از روسیه پیشی بگیرد و روی سکو بایستد. قهرمانی وجود ندارد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید