رقابت های کشتی آزاد جام تختی در تنکابن با استقبال خیره کننده کشتی گیران/ بیش از 3000 تماشاگر در انتظار درخشش مدعیان نایب قهرمانی تیم ملی


ساعت: 11:14
تاریخ انتشار: 1401/03/19
کد خبر: 1854654

رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی به عنوان یکی از مهم ترین مراحل چرخه انتخابی تیم ملی در تنکابن آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ ; چهل و دومین دوره مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز در سالن شهدای خانه کشتی تنکابن آغاز شد.

کشتی گیران استان مازندران ساعاتی پیش از آغاز این رقابت ها به سالن آمدند و برخی از هواداران به دلیل پر بودن صندلی ها نتوانستند وارد سالن شوند تا از نزدیک مسابقات کشتی را تماشا کنند.

این سالن علیرغم علاقه زیاد مردم تنکابن به مبارزه تنها 3000 نفر ظرفیت دارد و با علاقه و اشتیاق رزمندگان تنکابنی همخوانی ندارد که باعث برخی بی نظمی ها شده است.

با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی، همه مدعیان به جز نفرات اول مسابقات جهانی و آسیایی باید در این رقابت ها بجنگند تا شانس نایب قهرمانی تیم ملی را داشته باشند. نایب قهرمانی تیم ملی در جام جهانی 2022 صربستان به مصاف یکدیگر می روند.

پیمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به همراه ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون با حضور در کمیته فنی مسابقات را از ابتدا تماشا کردند.

تیم های منتخب گرجستان و ارمنستان تنها تیم های خارجی این رقابت ها هستند که با ترکیبی از چهره های جوان و عنوان دار خود در جام تختی شرکت کرده اند.

تیم هایی مانند اتریش نیز می خواستند در جام تختی شرکت کنند که این سفر لغو شد. این رقابت ها فردا شب (جمعه) با شناخت نفرات برتر در 10 وزن کشتی آزاد به پایان می رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید