حضور خارجی ها ملاک خوبی برای محک زدن کشتی گیران بود/ رقابت تنگاتنگی بین مدعیان تیم ملی کشتی داشتیم.


ساعت: 11:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855618

مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی با اشاره به کیفیت بالای جام تختی گفت: حضور کشتی گیران خارجی با مدال های جهانی معیار خوبی برای آنالیز تطبیقی ​​کشتی گیران داخلی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، محسن کاوه، مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی در پایان رقابت های بین المللی جام جهانی پهلوان تهتی گفت: دو سال و چند ماه پس از طغیان تاج، او یک مسابقه ویژه داده بود. جام تاج و تخت در دو سال اخیر شاهد برگزاری چنین رقابتی نبودیم به شرطی که حضور تماشاگران چشمگیر باشد و به مسابقات شور و نشاط بدهد.

کاوه با اشاره به سطح بالای جام تختی افزود: رزمی کاران حاضر در جام تختی از فیلترهای متعددی عبور کردند و در مراحل قبلی چرخه انتخابی انتخاب شدند و این مشکل کیفیت مبارزه را در تنکابن ارتقا داد و شاهد رقابت تنگاتنگی بودیم. ما تیم ملی بودیم.

مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی ادامه داد: حضور کشتی گیرانی که در جهان و آسیا طلا نداشته اند در کنار برترین های منتخب جام تختی و قهرمانی کشور باعث شد تا پیکارهای جام تختی از نظر کیفی برگزار شود. و در بسیاری از بچه های مبارز میل به خواستن و برد به وضوح نمایان بود که نشان از تلاش آنها برای کسب جایگاه و ماندن در چرخه انتخابی تیم ملی داشت.

مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی همچنین با اشاره به تاثیر حضور تیم های خارجی در بالا بردن سطح مسابقات گفت: ارمنی ها با تیم خوبی به جام تختی آمدند و این مسابقات انتخاب تیم ملی آنها برای حضور در جهان بود. کاپ.” امتیاز خوبی برای رزمی کاران کشورمان بود و رقابت آنها با ارمنی ها معیار خوبی برای ارزیابی آنها بود.

کاوه گفت: کشتی گیران 65 و 70 ارمنی قهرمان جهان و اروپا شدند، حریف ارمنی 70 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی دارنده مدال جهانی نروژ بود و رویارویی با چنین حریفانی به آزمون جدی رزمی کاران ما در کشور کمک کرد.

وی با اشاره به تیم خونه به خونه تنکابن گفت: در جام تختی چه از نظر اسکان و چه از نظر سالن مسابقات همه چیز استاندارد بود و برخلاف دوره های قبل خبری از ازدحام روی فرش نبود که جای تشکر دارد. .

کیو در پایان با تشکر از برگزارکنندگان این مسابقات گفت: از همه عزیزانی که در شهرستان تنکابن و استان مازندران برای برگزاری خوب جام تهتی زحمت کشیدند تشکر می کنم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید