منشی همیشه برای کشتی گیران سورپرایز دارد/جایزه کشتی گیران دلار است


ساعت: 14:51
تاریخ انتشار: 1301/08/22
کد خبر: 1910656

جایزه فدراسیون جهانی بین هنرمندان فرانسوی تقسیم می شود

مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: علیرضا دبیر همیشه برای کشتی گیران سورپرایز دارد و این بار در کنار جایزه فدراسیون جهانی، فدراسیون کشتی نیز در این جایزه حضور دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی محمدی مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران جام جهانی کشتی فرنگی در آذربایجان گفت: تیم ملی کشورمان موفق شد قهرمان جام جهانی آذربایجان شود و بر همین اساس. فدراسیون کشتی پس از یک هفته گذشته، آنچه را که در ذهن داشت بررسی کرد و امروز مراسمی را برای تجلیل از کشتی گیران تیم ملی و قدردانی از زحمات کشتی گیران و کادر فنی تدارک دید.

وی در مورد فرمت جوایز گفت: جایزه کشتی گیران دلاری است و به گفته علیرضا دبیر فدراسیون کشتی، جایزه ای که فدراسیون جهانی برای قهرمانی به ایران داده است، بر اساس آنها بین کشتی گیران تقسیم می شود. عملکرد در این مسابقات به مسابقات جوایزی اهدا خواهد شد. شاید برخی از کشتی گیران حقوق کمتری دریافت می کنند و برخی دیگر دستمزد بیشتری دریافت می کنند که این به تعداد برد و باخت در آن مسابقات مربوط می شود.

مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون به دنبال جایزه بود یا جایزه فدراسیون جهانی تقسیم می شود؟ فدراسیون نیز در این جایزه حضور دارد و جوایز خوبی به کشتی گیران اهدا شد.



دیدگاهتان را بنویسید