منشی عاطفی داشت صحبت می کرد. شک نکنید بهترین تیمش را به هانگژو می فرستد/ انجمن همیشه محل انتقاد و نظر است


ساعت: 19:09
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1814081

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: دبیر احساسی صحبت می کند; شک نکنید که او بهترین تیمش را به هانگژو خواهد فرستاد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ فضللا باکرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی در پایان مجمع عمومی گفت: یکی از جلسات بسیار خوب برگزار شد و جلسه باید انتخابی بود که در اساسنامه آن را تایید نکردیم.

وی در خصوص جنجالی که در این جلسه پیش آمد، گفت: بحثی نیست، جلسه همیشه محل انتقاد و اظهار نظر است. همه اعضا حضور داشتند و نظر دادند. منشی صالح امیری و همه صحبت کردند. این است که فلسفه وجود انجمن ها و دیدگاه ها متفاوت است. سوالات در مورد رای و تصمیم اعضا. اعضای هیأت اجرایی مناصب واقعی هستند و با حقوق وارد می شوند اما حقیقی ها ادامه دارد. همه چیز یکسان است.

وی در خصوص انتقادات به شورای اجرایی گفت: اساسنامه مصوب مجلس، دولت، هیات امنا و IOC نوشته شده است که موقعیت های پیشرو واقعی هستند. پایان دوره به معنای پایان تغییرات انتخاباتی است. اساسنامه قبلی جایی در مصوبه نداشت و نباید آیین نامه تصویب می شد IOC منصرف شدیم. قبلاً ارسال او به آنجا تایید شده است. بلافاصله بعد از بازی های آسیایی انتخابات خواهیم داشت.

باگرزاده با اشاره به بحث بودجه گفت: چانه این ورزش کوچک و پول کم است. آنها 10 میلیون دلار از یکی از فدراسیون های اروپایی دریافت می کنند که کل بودجه فدراسیون های ما است. بودجه افزایش یافته است، اما در بیش از 30 درصد هنوز اندک است.

وی در پاسخ به این سوال که دبیر گفت تیم سوم کشتی فرنگی بازی های آسیایی را اعزام می کند، گفت: دبیر با احساس صحبت می کند، دبیر بهترین تیم خود را بدون شک به بازی های آسیایی می فرستد. بودجه محدود است و بار بازی های آسیایی بر دوش ووشو، تکواندو، تیراندازی با کمان، کبدی و غیره است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید