برگزاری جلسه ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو / جریمه فدراسیون ها و ورزشکارانی که محل سکونت خود را خارج از کمپ اعلام نکنند


ساعت: 13:38
تاریخ انتشار: 22.04.1401
کد خبر: 1882909

نهمین اجلاس ستادی بازی های پاراآسیایی هانگزو به ریاست کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نهمین جلسه ستاد بازی های پاراآسیایی هانگجو 2022 به ریاست محمود خسروی وفا میزبان کمیته ملی پارالمپیک و با حضور اعضا برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد با حمایت از ورزشکارانی که شانس کسب مدال طلا دارند، حداقل یک سفر در سال برای آنها در نظر گرفته شود و برای ورزشکاران دارای شانس نقره و برنز، فدراسیون ها اردوهای غیر متمرکز را بررسی و ارائه کنند.

همچنین تاکید شد که فقط اکسپدیشن های مورد حمایت کمیته توسط شورای برون مرزی کمیته ملی پارالمپیک تایید خواهد شد.

در ادامه مقرر شد از اردوهای تیم های ملی «ب» در مناطقی که شانس کسب مدال طلای بازی های پارالمپیک 2024 پاریس را دارند، حمایت شود.

با توجه به حساسیت موضوع دوپینگ و رصد عوامل بین المللی ضد دوپینگ، مصوب شد که بر اساس آن ورزشکارانی که در خارج از اردوهای خود زندگی می کنند که به هر دلیلی از جمله تعطیلات و غیره رخ داده است، به تمامی فدراسیون ها اطلاعیه ارسال شود. به سیستم بین المللی اطلاع دهید. در غیر این صورت هم ورزشکار و هم فدراسیون مربوطه با اخطار، جریمه و در نهایت محرومیت مواجه خواهند شد. در این موضوع ابتدا فدراسیون ها و سپس خود ورزشکار مسئول هستند و هر دو جریمه می شوند.

در پایان تاکید شد برای بررسی شرایط تغذیه، روانشناسی و ماساژ ورزشکاران و نیز در نظر گرفتن آمادگی لازم برای آنها جلسات جداگانه ای برگزار شود.

در این دیدار فدراسیون های تکواندو و قایقرانی غایب بودند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید