برگزاری جلسات فنی رئیس کمیته پارالمپیک با فدراسیون های اعزامی بازی های پاراآسیایی هانگژو 2022

ساعت: 09:07
تاریخ انتشار: 1301/10/17
کد خبر: 1922205

دیدارهای فنی رئیس کمیته پارالمپیک با فدراسیون های اعزامی به بازی های پاراآسیایی 2022 هانگژو برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سلسله نشست‌های فنی تخصصی رشته‌های اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگجو از هفته گذشته به میزبانی کمیته ملی پارالمپیک آغاز شده و هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت.

سعید سلگی مدیر فنی کمیته ملی پارالمپیک گفت: این جلسات با نظر دکتر غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک تدارک دیده شد و طی آن روسای فدراسیون های ورزشی تحت پوشش این کمیته که نمایندگان آن ها حضور خواهند داشت. حضور در بازی های پاراآسیایی هادش هانگجو 2022 با همراهی دبیر با حضور سرمربیان و مسئولان انجمن های ورزشی برگزار می شود.

وی افزود: طی هفته گذشته در رشته های رژه و میدانی، پارا وزنه برداری، پارا تیراندازی توسط فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، رژه و رشته و شطرنج توسط فدراسیون نابینایان و کم بینایان معاینات انجام شد. پارا کانو پارا کانو توسط فدراسیون قایقرانی و پارا دوچرخه سواری ساخته شده توسط فدراسیون دوچرخه سواری و سایر رشته های اعزامی در این هفته بررسی می شود.

سلاگی خاطرنشان کرد: در این دیدارها آخرین وضعیت شانس مدال آوری ورزشکاران، نقاط قوت و ضعف رشته های ورزشی در اردوهای در حال برگزاری، بررسی تجهیزات و نیازهای مورد نیاز رشته های ورزشی، عوامل موثر بر بهبود روند آماده سازی تیم های ملی برای افزایش کمی و کیفی شانس مدال آوری ورزشکاران در بازی های پاراآسیایی.

مدیر فنی کمیته ملی پارالمپیک در پایان گفت: علاوه بر موارد ذکر شده، نقاط ضعف استخراج شده از جلسات آسیب شناسی بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا نیز بررسی و پیشنهادات و راهکارهای متناسب با آن در نظر گرفته شد. با سیاست افزایش کیفیت مدال کاروان نظر در حال انجام است.

دیدگاهتان را بنویسید