اولویت اول کمیته ملی پارالمپیک بازی های پاراآسیایی هانگژو است


ساعت: 09:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۹
کد خبر: 1918965

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: بازی های پاراآسیایی هانگزو اولویت اول ماست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس جدید کمیته ملی پارالمپیک روز گذشته با دستور تشکیل جلسه کادر اجرایی بازی های پاراآسیایی هانگژو اولین جلسه رسمی دوران تصدی خود را آغاز کرد.

غفور کارگری در این نشست گفت: اولین جلسه ای که برگزار کردم مربوط به بازی های پاراآسیایی هانگجو است زیرا اولویت اول کمیته خواهد بود. ما باید تمام تلاش خود را برای اجرای جمع بندی جلسات انجام دهیم. به عبارت دیگر خلاصه ها را با ایمان و انگیزه و امید کامل خواهیم ساخت.

وی ادامه داد: من شخصا از کمپ ها بازدید می کنم و مسائل مختلف مربوط به هانگزو را از نزدیک زیر نظر دارم. همه چیز آنجا تعیین می شود. بازی ها و جلسات مختلفی را با فدراسیون ها برگزار خواهیم کرد، مسائل مختلف فنی، مالی و … را بررسی خواهیم کرد. جو حاکم بر کمیته، فدراسیون ها و رسانه ها باید هانگژو باشد تا در کار جمعی خوب تلاش کند تا بازی ها را سربلند کند.

در این جلسه با حضور رئیس کمیسیون، سرپرست دبیر اجرایی کمیسیون به همراه مدیران بین الملل، فنی، روابط عمومی، پشتیبانی، مالی، حراست و اطلاعات و آمار گزارش هایی از حوزه های مسئولیت و آینده خود ارائه کردند. طرح ها بررسی شد.

دیدگاهتان را بنویسید