می خواستم رکورد شخصی ام را بشکنم اما مسابقات قزاقستان لغو شد/ هدفم کسب مدال از بازی های آسیایی است

ساعت: 13:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804497

دونده نیمه ماندگار کشورمان گفت: در اردوی خود در کرمانشاه شرایط مساعدی دارم و همه چیز برای تمرین آماده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سایت فدراسیون دوومیدانی پیمان یارولی دونده نیمه استقامتی ایران در مورد وضعیت خود گفت: این روزها تمرینات خوبی را در کرمانشاه زیر نظر مربی ام عباس فاطی دارم و خوشبختانه همه چیز برای کسب رکوردهای بهتر مهیا است. “

وی افزود: فدراسیون همه شرایط را فراهم کرده است که بدون دغدغه فقط به تمرینات رسیدگی شود. شرایط بدنی خوبی دارم، فقط اگر شرایط برای اعزام به چندین مسابقه برون مرزی و آسیایی مناسب باشد، قطعا عملکرد بهتری خواهم داشت و می توانم رکوردم را ارتقا دهم.

دونده 800 متر ایران در تشریح حضور خود در مسابقات داخل سالن قهرمانی باشگاه های کشور بیان کرد: 15 دی ماه موفق شدم در مسابقات داخل سالن با رکورد خوب و مطلوب مقام اول را کسب کنم و از عملکردم راضی بودم. هدف من شکستن رکورد داخل سالن ایران در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا در قزاقستان بود که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا این مسابقات لغو شد.

جارولی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر هدفم شکستن رکورد شخصی و کسب مدال در بازی های آسیایی است و تمام تلاشم را در این راستا انجام خواهم داد. قطعا با حمایت فدراسیون دوومیدانی، کمک عباس فاطی مربی ام و حمایت شرکت پلیمر خلیج فارس به این مهم خواهم رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید