به من تبریک گفتند چون فکر می کردم خیلی محبوب هستم/ هدفم قهرمانی در جام حذفی با استقلال است

ساعت: 18:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۷
کد خبر: 1785395

هافبک – مهاجم فرانسوی تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران قبل از امضای قرارداد به گونه ای از من استقبال کردند که تا به حال چنین شرایطی را تجربه نکرده بودم و فکر می کردم بازیکن محبوبی هستم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کوین یمگا اوایل این فصل به استقلال پیوست. این بازیکن فرانسوی از تیم ویل بولد دانمارک به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شد.

وی در خصوص حضورش در تیم استقلال گفت: قبل از اینکه به استقلال بروم و در ایران باشم می ترسیدم اما الان روزهای خوبی دارم و روزهای پر هیجان زیادی دارم. در ابتدای ورودم شروع خوبی داشتم و با استقبال چشمگیر هواداران روبرو شدم.

وی افزود: هواداران استقلال قبل از رسمی شدن قراردادم در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی مختلف از من استقبال کردند. تا به حال چنین شرایطی را تجربه نکرده بودم و فکر می کردم بازیکن محبوبی هستم.

بازیکن فرانسوی استقلال با اشاره به عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه های ایران، گفت: آنها همچنان مجوز حضور در ورزشگاه ها را ندارند و نمی توانند ما را تشویق کنند و این برای همه بازیکنان ناراحت کننده است. استقلال هواداران زیادی دارد.

وی در خصوص گلزنی هایش در استقلال بعد از حضور پرقدرت در هفته های اول گفت: دوست دارم اینجا بیشتر از همیشه گل بزنم و این هدفی است که در نظر گرفته ام. هدف من زدن 7 یا 8 گل نیست، اما می خواهم تعداد گل هایم امسال دو برابر شود.

یمگا در پاسخ به این سوال که پس از پیوستن به استقلال چه هدفی را دنبال خواهد کرد، گفت: هدف ما قهرمانی در لیگ است زیرا تا جایی که من می دانم این تیم سال هاست که قهرمان نشده است. وقتی با مدیران باشگاه در مورد امضای قرارداد صحبت می کردم، آنها فقط در مورد قهرمانی صحبت می کردند.

هافبک – مهاجم استقلال تاکید کرد: واقعا از سطح کیفی فوتبال ایران متعجب هستم. ایران بازیکنان باکیفیتی دارد که به راحتی می توانند فوتبال اروپا را بازی کنند. شاید بازیکنان ایرانی خیلی قد بلند یا آمادگی بدنی نداشته باشند، اما فوتبال خیلی خوب بازی می کند.

او با اشاره به دلایل سفرهایش پس از بازی در فوتبال در کشورهای مختلف گفت: دوست دارم چالش های جدید و واقعیت های جدیدی را در سراسر جهان کشف کنم. از مدیر برنامه‌ام تشکر می‌کنم که در طول سال‌ها به من اجازه داد به کشورهای زیادی سفر کنم و تجربیات جدیدی در کشورهای مختلف کسب کنم.

یامگا که سابقه بازی در کیه‌وو ایتالیا را نیز دارد، گفت: ما با تیم جوانان کیه‌وو قهرمان لیگ ایتالیا شدیم. من یک فوتبالیست حرفه ای در این کشور شدم. شرایط سختی را در لیگ این کشور پشت سر گذاشتم. وضعیت فوتبال در سیه نا و آریزو خوب بود اما کاپری در آخرین لحظه انتخاب شد. من به اجبار کاپری را انتخاب کردم و نتوانستم توانایی هایم را ثابت کنم، اگرچه مقصر بودم. من به خاطر زدینک زمان (سرمربی سابق رم) به تیم پیوستم و او بعد از 4 بازی اخراج شد و در نهایت یک بازی کوچک گرفتم.

بازیکن استقلال تاکید کرد: زمان شخصیت بسیار خاصی دارد. خیلی کم صحبت کرد اما امتیاز خوبی به بازیکنان داد، حیف شد امسال اخراج شد. او همیشه می گفت تا جایی که می توانید بدوید. ما همیشه 45 دقیقه بدون تمرین دویدیم، فوتبال ایتالیا برای من خاطره است.

یامگا گفت: «الگوی من تیری هانری از دوران کودکی ام بود. من همیشه بازی های او را تماشا کرده ام.

وی در خصوص اهداف خود در فوتبال گفت: در حال حاضر تنها هدفم قهرمانی در لیگ برتر با استقلال است. در مورد آینده چیزی نمی دانم، اما در حال حاضر می خواهم فصل خوبی داشته باشم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید