تنها هدفم حضور در جام جهانی نیست/ شب و روز به جام جهانی فکر می کنم


ساعت: 16:35
تاریخ انتشار: 1301/07/30
کد خبر: 1905114

علاوه بر تمرین، بازی های بازیکنانمان را در اردو نیز می بینیم

هافبک تیم ملی فوتبال گفت: فقط حضور در جام جهانی هدفش نیست و می خواهد وظایفش را به بهترین نحو انجام دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، امید نورافکن مدافع – هافبک تیم ملی فوتبال درباره آخرین وضعیت تیم ملی در فاصله 30 روز مانده به اولین بازی ایران در جام جهانی گفت: فکر می کنم این اردوها به ملی پوشان کمک کند. تیم زیادی این برنامه هفتگی دانش ما را از تیم و در نهایت قدرت تیم ما را افزایش می دهد زیرا منجر به شناخت بهتر بازیکن به بازیکن و مربی به بازیکن و بالعکس می شود. تاثیر این اردوها را در روزهای حساسی که در آینده خواهیم داشت خواهیم دید.

وی افزود: در این 3 مرحله از اردو که پشت سر گذاشتیم، جدای از تمرینات بدنی و روحی که انجام می دهیم، فیلم بازی های بازیکنانمان را نیز مشاهده می کنیم که باعث می شود با شرایط حریفان بیشتر آشنا شویم. انگیزه ما را افزایش می دهد و تمرکز ما را افزایش می دهد. امیدوارم همه این تلاش ها و فداکاری ها به نتیجه برسد.

نورافکن با اشاره به نظم موجود در تیم ملی و جو حاکم بر اردوها بیان کرد: با این نظم بازیکنان با ذهنیتی کاملا آماده وارد اردو می شوند و پس از تمرین به باشگاه های خود باز می گردند. این دستور برای یک تیم بسیار مهم است. ناگفته نماند که کی روش به عنوان یک سرمربی بین المللی این نظم تیمی را به خوبی ایجاد کرده است. نکات زیادی برای این تیم وجود دارد اما به نظر من مهم ترین آن نظم و انضباط در تیم است که باعث ایجاد همدلی و اتحاد در تیم ملی شده است.

وی در مورد رقابت های جام جهانی پیش رو نیز گفت: تنها هدفم عدم حضور در جام جهانی است. طبیعی است که همه بازیکنان بخواهند در این تورنمنت بزرگ حضور داشته باشند، اما بزرگترین هدف من این است که بتوانم وظایفم را انجام دهم و کارهایی که بر دوش من گذاشته می شود را انجام دهم. هدف من یک هدف شخصی نیست، اما به تیم ملی کشورم فکر می کنم. شب و روز به تیم ملی و بازی های حساس آن فکر می کنم تا بتوانم مفید باشم. ما وظیفه بزرگی در جام جهانی داریم و مطمئن باشید تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم ملی انجام خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید