از هیجان قرارداد با پرسپولیس 24 ساعت نخوابیدم/ هدفم صعود به جام جهانی است.


ساعت: 13:54
تاریخ ارسال: 04/10/1401
کد خبر: 1879959

هافبک ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با جان و دل به پرسپولیس آمدم و تمام تلاشم را می کنم تا دل همه پرسپولیسی ها را شاد کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سعید صادقی، هافبک ملی پوش جدید تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضور در جمع سرخپوشان گفت: خدا را شکر می کنم که در باشگاه بزرگ پرسپولیس هستم. از امروز با سرپرستی آقای گل محمدی کار خود را آغاز می کنم و از یحیی گل محمدی که من را پذیرفت بسیار سپاسگزارم و از مدیریت باشگاه که به من اعتماد کردند تشکر ویژه دارم.

وی افزود: جایی است که بتوانم از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس استراحت کنم. امیدوارم در این راه از من حمایت کنند و از ما حمایت کنند. امیدوارم امسال را پربار و مفید کنم و دل هواداران پرسپولیس را شاد کنم.

صادقی توضیح داد: بعد از عقد قرارداد به دلیل هیجانی که داشتم 24 ساعت نخوابیدم. نه برای من، بلکه برای خانواده ام. الان بهترین حس را دارم من از بچگی عاشق پرسپولیس بودم و تمام خانواده ام پرسپولیسی هستند. در این پنجره نقل و انتقالاتی همه می دانستند که سعید صادقی پرسپولیسی است چرا که من جز پرسپولیس با هیچ باشگاهی مذاکره نکردم اما از همه هواداران بابت تاخیر در این قرارداد عذرخواهی می کنم.

صادقی همچنین خاطرنشان کرد: جایگاه پرسپولیس همیشه برای هواداران مشخص است. من هم به سهم خودم سعی می کنم بهترین موقعیت را برای پرسپولیس بگیرم و باعث خوشحالی هواداران شوم. البته ما کار بسیار سختی داریم اما تیم پرسپولیس تیم بزرگی است و مطمئنا از عهده همه کارهای سخت بر می آید.

هافبک سرپوشان گفت: فوتبالم را با گل محمدی شروع کردم و سه سال در تیم های مشهد و شهر خودرو زیر نظر او بودم. من تمام ویژگی های آقای گل محمدی را می دانم و یکی از دلایلی که به پرسپولیس پیوستم یحیی گل محمدی بود.

صادقی تصریح کرد: هدف من در پرسپولیس صعود به جام جهانی است و تمام تلاشم را می کنم و باید آنقدر خوب کار کنم تا بتوانم سرمربی تیم ملی را متقاعد کنم که در لیست تیم ملی جهان باشم. جام. من زمانی که به پرسپولیس پیوستم بازیکن تیم ملی بودم و خیلی خوشحالم که به پرسپولیس آمدم و با جان و دل به پرسپولیس پیوستم و تمام تلاشم را می کنم تا دل همه پرسپولیسی ها را شاد کنم.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید