هدفم صعود از گروه جهانی هندبال است/ شک داشتیم قطعا نمی آیم


ساعت: 12:00
تاریخ انتشار: 24.07.1401
کد خبر: 1903659

می توانیم یکی دو بازی را در گروه خود ببریم

سرمربی تیم ملی هندبال گفت: اگر واقع بینانه نگاه کنیم می توانیم در مسابقات جهانی هندبال یکی دو بازی را در گروه خود ببریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اردوی تیم ملی هندبال با حضور وسلین ویوویچ سرمربی تیم ملی هندبال برگزار شد.

وویویچ سرمربی تیم ملی هندبال درباره اردوی تیم ملی هندبال گفت: ابتدا از حضور پرشمار نمایندگان رسانه ها تشکر می کنم. همانطور که روز آخر بود تمرین را با یک مسابقه فوتسال به پایان رساندیم تا بازیکنان با انرژی زیاد این اردو را به پایان برسانند. 40 بازیکن در این مرحله از اردو حضور داشتند و دو دیدار درون اردویی داشتیم که نتیجه خوبی داشتیم و چند بازیکن جدید و جوان در این اردوها توجه من را جلب کردند.

وی در مورد اینکه آیا لژیونر دیگری به تیم ملی اضافه می شود یا خیر، گفت: احتمال اینکه لژیونر دیگری به اردوها اضافه شود بسیار کم است اما احتمال اضافه شدن 2 تا 3 بازیکن وجود دارد. امیدوارم دل مردم در مسابقات جهانی با تیم ملی هندبال باشد.

وی در خصوص جام جهانی گفت: قطعا هدفم از آمدن به ایران صعود از گروه جام جهانی است و اگر برای صعود شک داشتیم قطعا نمی آمدم.گروه سختی داریم اما اصلی ترین. هدف هندبال ایران صعود از گروه جام جهانی است.

سرمربی تیم ملی هندبال درباره لیگ برتر هندبال و اینکه آیا این لیگ از کیفیت لازم برخوردار است، گفت: به هر حال ایران بازیکنان توانمند و مستعدی دارد اما مهم این است که بازیکنان از دل لیگ بیرون بیایند. مربیان ایرانی قطعا خوب کار کردند اما یک تیم ملی خوب و باکیفیت از لیگ بیرون می آید. ایران باید تجربه جهانی و بازی های تدارکاتی با تیم های اروپایی داشته باشد. نمی خواستم از لیگ ناراضی باشم، اما جای پیشرفت وجود دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان ایران در این مدت پیشرفت کرده اند؟ وی گفت: باید از خود بازیکنان بپرسید که زیر نظر من چقدر پیشرفت کرده اند و فکر نمی کنم خوب توضیح بدهم اما در مجموع پیشرفت کرده ایم.

وویویچ درباره غیبت مربی دروازه بان ها در تمرینات گفت: مربی دروازه بان ها با باشگاه دیگری قرارداد دارد و به همین دلیل دیر اضافه شد. نقش دروازه بان در موفقیت یک تیم 50 درصد است اما من ساختار را می گویم. مربی دروازه بان ها حتی برای چند روز هم نمی تواند نقش مهمی داشته باشد و فکر می کنم مربیان دروازه بان در باشگاه ها نقش مهمی در آماده سازی دروازه بان ها دارند.

سرمربی تیم ملی هندبال درباره پیش بینی خود از نتایج ایران در جام جهانی گفت: اگر واقع بینانه نگاه کنیم می توانیم یکی دو بازی را در گروه خود ببریم و در صورت ادامه در گروه امیدواریم بازی های خوبی انجام دهیم. مقابل تیم هایی مانند فرانسه یا اسلوونی

وی در پایان افزود: همه فدراسیون های هندبال دنیا ممکن است از ایده آل ها کوتاه بیایند اما می بینم که رئیس فدراسیون و سایر دست اندرکاران تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط در هر اردو انجام می دهند و این مایه خوشحالی است.

دیدگاهتان را بنویسید