آب پاکیزه گزینه استقلال است: نمی آیم چون پول ندارم!

آب پاکیزه گزینه استقلال است: نمی آیم چون پول ندارم!

میرشاد مجدی که یکی از کاندیداهای مدیرعاملی است در واکنش به احتمال حضورش در استقلال به روزنامه قدس گفت: هیچ مذاکره ای با وزارت ورزش نداشته ام و اخبار منتشر شده مبنی بر حضورم در استقلال کذب است. استقلال پولی ندارد که بخواهم آن را مدیریت کنم. کار در این باشگاه برای من و هر مدیر دیگری افتخار است، اما با چه بودجه ای باید سرم را به سمت هواداران نگه دارم؟ شک نکنید در این شرایط در باشگاه استقلال نابود می شوم. چهار ماه می رسد و همه به من حمله می کنند. حتی آنهایی که به من کف زدند که تو باید مدیر عامل شوی. نه، من در آن بازی نیستم. حضور در باشگاه استقلال در حال حاضر اشتباه است و راه را برای تصمیم گیران در وزارت ورزش و جوانان باز می گذارم تا فردی را در این سمت منصوب کنند که بتواند باری را از روی دوش هواداران این باشگاه بردارد. یک موقعیت.”

مجدی درباره اینکه چرا استقلال وضعیت مالی خوبی ندارد، گفت: من هم این سوال را دارم که چرا به باشگاه استقلال بودجه کافی نمی دهند؟ باشگاه مردمی است و دولت باید به خوبی از آن حمایت کند. نادیده گرفتن استقلال قابل قبول نیست.”

مجدی همچنین درباره اینکه پیشنهادش برای خروج استقلال از شرایط فعلی چیست، توضیح داد: کار در چنین باشگاهی نیازمند مدیرانی است که علم برنامه ریزی را بدانند. معتقدم استقلال به یک مدیر قوی و موثر نیاز دارد. مدیری که در درآمدزایی نیز موفق است.»

مجدی به موضوع دریافت سکه و خودرو از اعضای فدراسیون فوتبال نیز واکنش نشان داد: «این موضوع را قاطعانه تکذیب می کنم. نه من و نه سایر اعضای مدیریت فدراسیون فوتبال برای موفقیت های تیم ملی خودرو و سکه دریافت نکرده ایم و از اینکه برخی جریان ها چنین اخباری را در رسانه ها و فضای مجازی منتشر می کنند متاسفم. در گذشته و تاکنون هیچ جایزه ای برای موفقیت تیم ملی دریافت نکرده ایم و هیچ کدام از این سوالات صحت ندارد. همیشه برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت کرده ام.»

در همین حال قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی در گفتگو با یکی از سایت های ورزشی علت اتفاقات اخیر استقلال را نابسامانی مالی در این باشگاه عنوان کرد و گفت: مدیران قبلی در این باشگاه 2 میلیارد بازیکن جذب کردند. 22 میلیارد و ذخیره مالی این باشگاه صفر است در حالی که پرسپولیس توانست منابع مالی خود را مدیریت کند.

دیدگاهتان را بنویسید